Meta загуби 500 милијарди долари од пазарната вредност за половина година

101

Кога Марк Цукерберг го смени името на својата компанија од Фејсбук во Метa, многумина коментираа дека тоа го направил само за да го префрли фокусот на јавноста од проблемите во кои се наоѓа компанијата.

Во тој период се појавија инсајдерски информации дека истражувања спроведени во Facebook ги докажале негативните ефекти на Instagram врз тинејџерите, особено девојчињата, но Цукерберг не презел ништо за тоа да го поправи.

Приоритет им бил профитот, наместо благосостојбата на корисниците.

Како што се насобраа критиките на Фејсбук, Цукерберг најави промена на името на компанијата во октомври, како гром од ведро небо. Целта, како што сега ја нарекуваат компанијата, претставува нов правец и фокус во кој се движат и кој треба да биде иднината и е ориентиран кон метаверзи, односно виртуелни светови во кои луѓето во иднина треба да поминуваат многу време.

Откако Фејсбук го достигна врвот на својата пазарна вредност, што беше пред околу половина година, кога ја надмина границата од 1 трилион долари, компанијата загуби повеќе од 500 милијарди долари.

Meta денес на пазарот вреди околу 550 милијарди долари, а прогнозите на аналитичарите се дека не гледаат позитивна иднина.