Microsoft го внесува бизнисот во метаверзумот

29

Она што Microsoft го нарекува „индустриски метаверзум“ веќе ги има своите први клиенти. Меѓу нив има големи корпорации како Kawasaki, Heinz и Boeing, објави CNBC.

Работниците во јапонската компанија Kawasaki ќе почнат да носат очила за проширена реалност HoloLens, што ќе им помогне да бидат поефикасни во производството, поправката и управувањето со синџирот на снабдување. Уредите ќе се користат и за создавање роботи.

Најавени во 2015 година, очилата HoloLens користат технологија за додадена реалност за да ги надополнат дигиталните слики на реалниот свет. Технологијата може да помогне во решавањето на индустриските проблеми: на пример, Microsoft предлага создавање на „дигитални близнаци“ на работниот простор за да се забрзаат некои производствени процеси.

Во овој случај, нема потреба да повикате специјалист за поправка на лице место во фабриката Kawasaki за да поправи неисправен уред – тој ќе може да комуницира од далечина со работниците, придружувајќи ги во процесот на поправка и да им даде конкретни упатства во форма на визуелни сигнали во проширената реалност.

Покрај Kawasaki, технологијата на Microsoft го заинтригира и Heinz, кој неодамна ја објави својата намера да воведе „индустриски метаверзум“ на кечапот. Boeing е уште еден партнер на Microsoft во метаверзумот.

Вреди да се одбележи дека „мета“ технологиите на Microsoft се повеќе насочени кон бизнисот отколку кон потребите на обичните корисници. За разлика од конкурентите кои се фокусираат на забавните функции на метаверзум и сè уште се подготвуваат за негово широко распространето лансирање, Microsoft им продава на партнерите технологии кои се подготвени за употреба.

Во исто време, „мета“ решенијата не се секогаш врзани за одреден тип на уред – аватарите „Mesh for Teams“ претставени минатиот ноември работат, пример, со традиционални 2D дисплеи.