Најголемите американски адвертајзинг гиганти блиску до спојување што ќе ја преобликува индустријата

Конгломератот за рекламирање и маркетинг Omnicom Group е во напредни преговори за преземање на Interpublic Group, објави во неделата Wall Street Journal (WSJ).

Договорот, доколку преговорите поминат успешно, би можел да го цени Interpublic помеѓу 13 и 14 милијарди долари, без долгот.

Договорот, доколку се постигне, се очекува да привлече регулаторна контрола бидејќи ќе го комбинира третиот по големина купувач на реклами во светот – Omnicom – со четвртиот по големина – Interpublic. Седиштето на двете компании се во Њујорк.

Interpublic поседува брендови како McCann, Weber Shandwick и Mediabrands, а од петокот имаше пазарна вредност од околу 10,9 милијарди долари. Omnicom е проценет на 20,2 милијарди долари и поседува компании како BBDO и TBWA.

WSJ известува дека трансакцијата би можела да биде објавена веќе оваа недела, додавајќи дека не се познати точните услови на спојувањето.

Комбинираните приходи на идната компанија би биле повеќе од 20 милијарди долари, врз основа на податоците од 2023 година.

Подемот на домашните алатки за вештачка интелигенција обезбедени од продавачи на трети лица или дигитални платформи ги предизвикува традиционалните рекламни агенции бидејќи клиентите се свртуваат кон поевтини и побрзи алтернативи.

Фото: Pixabay