S&P Global предупреди дека американскиот автомобилски сектор се соочува со ограничен раст и зголемени предизвици во следните две години поради економските притисоци.
„Очекуваме подобрување на ограничената маржа и готовинскиот тек во 2025 и 2026 година за американските производители на автомобили. Скромно влошување на кредитот е веројатно во автомобилскиот сектор; особено за некои добавувачи на автомобили со пониска оцена“, рече директорот на S&P Global Ratings Autos, Нишит Мадлани, пренесува Svijet.hr .
Поточно, зголемената невработеност се очекува да влијае на куповната моќ на потрошувачите и да го ограничи растот на продажбата на автомобили во САД на 1% до 2% во 2025 и 2026 година. S&P очекува пад од 6% до 8% на просечните трансакциски цени за нови возила до 2025 година, бидејќи производителите на автомобили се зголемуваат стимулации и потрошувачите се одлучуваат за поевтини опции во сегментите. По послабите од очекуваните продажби до сега во 2024 година, се предвидува дека продажбата на електрични возила со батерии и plug-in хибриди ќе се подобри со многу лансирања по поприфатливи цени, што ќе доведе до пазарен удел во комбинираниот сегмент кој се приближува до 20% до крајот на 2026.
На страната на заработката, ограничената маржа и подобрување на готовинскиот тек за американските производители на автомобили се предвидува во 2025 и 2026 година поради притисокот врз производителите на автомобили и дилерите да ги намалат цените, постојано високите барања за истражување и развој и високата инфлација на платите во целиот сектор. Основното сценарио на S&P е продажбата на автомобили во САД да биде рамна во 2024 година на околу 15,5 милиони единици и да порасне од 1% до 2% во 2025 година.
Претпазлив е и ставот на S&P за делот на автомобилската индустрија која се занимава со електрични возила.
„По забавувањето на растот на пазарниот удел на ЕВ и зголемувањето на залихите за неколку модели, веруваме дека следниот бран на купувачи ќе остане почувствителен на цените и ќе зависи од материјалните подобрувања во опсегот на батериите, инфраструктурата за полнење и технологијата“, забележа агенцијата за рејтинг.
S&P гледа значителен конкурентен притисок во 2025 и 2026 година за сите производители на автомобили. S&P укажа на големи загуби на пазарниот удел оваа година за моделот 3 на Tesla и покрај повеќекратните намалувања на цените.
„Ова би можело да го забави растот на приходите и да го одложи паритетот на профитабилноста за електричните возила наспроти наследените производи, можеби по 2027 година, особено за издавачите кои не постигнуваат економии од обем“, предупреди S&P.