Netflix вреди повеќе од Disney, Comcast и Warner Bros. заедно

Додека конкурентските медиумски компании ги продаваат средствата и ги намалуваат трошоците, Netflix продолжува да напредува.

Сопственикот на најпопуларната платена услуга за стриминг во светот, истоимената компанија, објави резултати за вториот квартал кои ги надминаа очекувањата на инвеститорите во сите клучни категории, известувајќи за приходи од 11,1 милијарди долари и заработка по акција од 7,19 долари. Компанијата, исто така, ги зголеми своите маржи на продажба и профит за целата година.

Вториот квартал е традиционално побавен квартал за Netflix, кој обично бележи посилен раст на претплатниците на почетокот и крајот на годината. Сепак, компанијата лансираше постојан прилив на популарни серии, вклучувајќи две од најгледаните во годината – третата сезона на „Ginny & Georgia“ и последната сезона на „Squid Game“.

Исто така, имаше корист од послабиот долар, бидејќи повеќе од две третини од нејзините претплатници живеат надвор од САД.

Акциите на Netflix речиси двојно се зголемија во текот на изминатата година, а нивната пазарна капитализација надмина 500 милијарди долари, според Bloomberg. Тоа го прави Netflix повреден од Walt Disney, Comcast и Warner Bros. Discovery заедно.

Додека инвеститорите некогаш го мереа Netflix според бројот на нови претплатници што ги додаваше секој квартал, компанијата престана да го објавува бројот на корисници што плаќаат и го префрли својот фокус на по традиционални метрики како што се продажбата и профитот.

Во соопштението од четврток, Netflix рече дека растот на приходите од 16 проценти одразува пораст на членствата, повисоки цени на претплати и повисоки приходи од рекламирање. Netflix очекува да генерира до 45,2 милијарди долари приходи оваа година, а сега прогнозира оперативна маржа од 29,5 проценти.

Нето добивката ќе надмине 10 милијарди долари за прв пат, благодарение на поволните девизни курсеви и силниот тек на содржини. Нови сезони на хит серии како што се „Stranger Things“ и „Wednesday“ се очекуваат во втората половина од годината, како и филмови како „Happy Gilmore 2“.

Netflix би можел да го зголеми својот удел во гледаноста преку аквизиции, особено бидејќи компании како Comcast и Warner Bros. се подложени на реструктуирање. Но, компанијата претпочита органски раст, изјави финансискиот директор Спенсер Нојман на разговор со инвеститорите. Менаџментот очекува ангажманот на корисниците да се зголеми во втората половина од годината и верува дека Netflix може да одземе дел од својата публика од конкурентите.

Растот на претплатници на Netflix во САД се забавува, според истражувачката фирма „Антена“. Компанијата ја зголемила својата база на претплатници во текот на годините со рестриктивно ограничување на споделувањето лозинки. Но, ефектите од таа стратегија сега бледнеат. Сепак, домашните приходи се зголемија за 15 проценти во вториот квартал, потпомогнати од неодамнешните зголемувања на цените.

Netflix се обидува да привлече нови претплатници преку понуди со пониски цени, поддржани од реклами на десетина пазари. Се очекува приходите од рекламирање да се удвојат оваа година.