Новата голема цел на Аmazon – пазарот за козметика

24

Аmazon планира да одржи настан за производи за убавина во октомври, во обид да ги привлече купувачите и да ја зајакне позицијата на компанијата во категоријата што доживува „бум“. Ова го посочуваат документи, прегледани од CNBC.

На презентацијата испратена од Аmazon за избрани брендови се наведува дека компанијата во моментов планира настан за периодот од 4 до 25 октомври. Истата информација беше испратена до неколку консултантски компании кои помагаат во водењето на бизнисот на Аmazon.

„Сакаме да ги привлечеме потрошувачите повторно во Аmazon за време на „Црниот петок“, но и долгорочно со дополнителни маркетинг лостови“, пишува Аmazon во презентацијата. „Ова е единствена можност за избраните брендови да допрат до повеќе купувачи и нови клиенти“.

Портпаролката на Аmazon, Кејти Крун, потврди дека документот е вистински.
Во е -пошта до CNBC, таа потврди дека настанот следниот месец ќе се нарекува „Holiday Beauty Haul“, додавајќи дека страницата ќе вклучува низа производи, вклучувајќи парфеми, машка козметика и нега на кожа преку зимата.

Аmazon, најголемиот светски трговец на мало, долго време се обидува да добие поголем удел на глобалниот пазар за убавина, генерирајќи 500 милијарди долари годишен приход од продажба. Во 2000 година, компанијата започна да нуди производи за здравје и убавина, но првично нејзиниот избор вклучуваше претежно брендови за масовниот пазар.

Пазарот на производи за убавина е особено атрактивен во моментот, бидејќи потрошувачите се свртуваат кон мрежата за да купат производи за шминка и лична нега за време на пандемијата. Продажбата на шминка преку Интернет се зголеми за 40% во 2020 година на годишно ниво, а оние на производи за лична нега како што се шампони, козметика за миење лице и лосиони се зголемија за 59%, според компанијата за истражување на пазарот „1010data“.

Аmazon се надева дека ќе го искористи настанот за да го зголеми сообраќајот за претстојните попусти за празникот, рече консултант кој разговараше со Аmazon и сакаше да остане анонимен бидејќи преговорите не се јавни. Компанијата започна да контактира со брендови и консултантски фирми кон средината на август за да процени како би било да се учествува на настанот, изјави Џед Роусон, извршен директор на консалтинг агенцијата Pirawna.

Иако беа принудени да поминуваат повеќе време дома за време на празниците во 2020 година, Американците потрошија рекордна сума пари на шопинг преку Интернет, според Adobe Analytics. Според компанијата, купувањата преку Интернет во ноември и декември се зголемени за 32,2% во споредба со претходната година, на 188,2 милијарди долари.