Новата стратегија се исплатеше: Нетфликс доби девет милиони нови претплатници

21

Нетфликс, доминантната услуга за стриминг, доби повеќе од девет милиони нови претплатници во првите три месеци од оваа година, достигнувајќи рекордни 269,6 милиони претплатници.

Тој резултат е уште поимпресивен ако се земе предвид дека минатата година почнаа да ја укинуваат опцијата за споделување лозинки, што многумина го сметаа за почеток на крајот на нивната доминација на пазарот.

„Тоа додаде повеќе претплатници отколку што очекуваа многу аналитичари, вклучително и јас. Ова сигнализира дека споделувањето лозинки е уште почеста отколку што се мислеше, бидејќи Netflix продолжува да ги претвора бесплатните гледачи во корисници кои плаќаат“, рече постар аналитичар на eMarketer, Рос Бенес.

Иако зголемувањето на претплатниците ги надмина проценките на Волcтрит, компанијата сепак пријави малку помал раст од претходниот извештај кој покажа дека Нетфликс додаде 13 милиони претплатници во четвртиот квартал.

Компанијата исто така објави приход од 9,37 милијарди долари и заработка по акција од 5,28 долари за првиот квартал, според CNN.