Онлајн купувањето значително порасна во ЕУ, а облеката е најпопуларна

17

Во последните неколку години, онлајн купувањето стана многу популарно. Во 2023 година, 75 отсто од луѓето во ЕУ изјавиле дека купуваат или нарачале стоки или услуги преку Интернет, што е повеќе од 57 отсто во 2013 година.

Купувањето преку Интернет нуди бројни предности: удобност на прелистување производи од удобноста на вашиот дом, онлајн продавници кои се отворени 24/7, поширок избор и полесна споредба на цените.

Во 2023 година, уделот на интернет корисници кои купувале стоки или услуги преку Интернет во претходните 12 месеци се движел од 54 отсто во Бугарија и 55 отсто во Романија до 93 отсто во Холандија и Ирска.

Електронската трговија е најпопуларна меѓу 16-24-годишниците (82 проценти), во споредба со 25-64-годишниците (78 проценти). Во меѓувреме, повеќе од половина (52 проценти) од лицата на возраст од 65 до 74 години, исто така, купувале онлајн во 2023 година.

Во Хрватска, најмладата група од 16 до 24 години, со учество од 85,4 отсто, исто така имала најголем број онлајн корисници. Имало 71,9 отсто од оние меѓу 25 и 64 години и 29,7 отсто од оние меѓу 65 и 74 години.

Облеката е најпопуларното купување преку Интернет

Во 2023 година, меѓу луѓето кои купувале онлајн во претходните 3 месеци, 70 проценти купиле облека, обувки или додатоци.

Онлајн купувачите ги купија и следните стоки и услуги:

36 отсто купиле билети за културни или други настани, 35 отсто стримувале или преземале филмови и серии, 33 отсто изнајмиле сместување, како соба, стан или куќа, преку веб-страница или апликација, 33 отсто купиле превозна услуга, 30 отсто нарачале испорака од ресторани 28 отсто купиле козметика.

Гледајќи го купувањето облека, обувки и додатоци, Кипар има најголем процент на онлајн купувачи кои нарачале облека (82 проценти), пред Романија (80 проценти) и Бугарија (78 проценти). Спротивно на тоа, најниски удел се забележани кај онлајн купувачите во Летонија (56 проценти), Естонија (57 проценти) и Финска (58 проценти).