
Амазон започна со книги и се прошири на ЦД-а и ДВД-а, но со текот на времето, продажбата на книги и медиуми стана само едно парче во мозаикот на нивните понуди.
Кога планираме патување денес, без разлика дали станува збор за викенд или подолго патување, имаме широк избор на локации и услуги каде што можеме да дознаеме сè за дестинацијата на која одиме, да резервираме летови, да изнајмиме автомобил, екскурзии, сместување и сè друго што ни треба. Една од услугите што многумина ја користат во овој процес е Airbnb, но оваа страница најчесто се користи само за една работа – резервирање сместување.
Со оглед на тоа што користат Airbnb само кога патуваат, корисниците ја отвораат апликацијата еднаш или двапати годишно, но планот на извршниот директор на компанијата е прилично амбициозен и тој сака Airbnb да се користи еднаш или двапати неделно. Јасно, ова значи дека оваа платформа и апликација треба да станат нешто многу повеќе од само платформа за наоѓање куќи и станови кога сте во други градови.
Инвестиција од 200 до 250 милиони долари
Брајан Чески сака да го направи Airbnb „Амазон за патување“, што значи место каде што корисниците треба да најдат сè што им е потребно за „патување и живот“. За своите планови за иднината тој зборуваше на конференција за инвеститори, каде што ги објави и деловните податоци за последниот квартал од 2024 година, како и за целата година. Тој може да биде многу задоволен од овие резултати бидејќи е остварен раст од 12 отсто и на квартално и на годишно ниво, што влијаеше и на растот на цената на акциите од 14 отсто.
На растот веројатно влијаеле и гореспоменатите планови наведени од Чески, а првиот чекор за реализација на овие планови е инвестирање помеѓу 200 и 250 милиони долари во нови бизниси и понуди на апликацијата Airbnb. Благодарение на овие иновации што ги подготвуваат, Airbnb треба, според Чески, да се прошири надвор од краткорочните изнајмувања и да стане платформа која може да се прошири со низа нови понуди. Самото сместување, кое е основа на нивниот сегашен бизнис модел, на крајот треба да стане само мал дел од целокупниот бизнис на компанијата.
Тој го спореди со Amazon, кој започна со книги и се прошири на ЦД-а и ДВД-а, но со текот на времето, продажбата на книги и медиуми стана само едно парче во мозаикот на нивните понуди. Истото се планира и за Airbnb и резервации за сместување преку таа платформа.