
Здружението на европски производители на мотоцикли (ACEM) објави дека, во текот на првата половина од 2025 година, се очекува пад на продажбата на двотркални возила во Европа.
Имено, регистрациите на нови мотоцикли на петте најголеми европски пазари (Франција, Германија, Италија, Шпанија и Обединетото Кралство) достигнаа 542.361 единици во текот на првите шест месеци од 2025 година, објави Здружението.
Ова претставува намалување од приближно -11,3 проценти во споредба со 2024 година (611.145 единици).
Регистрациите на мотоцикли се зголемија во Шпанија (111.363 единици, +5,0 проценти во споредба со претходната година), додека во другите земји пазарот генерално се намали: во Италија (195.025 единици, -4,2 проценти), Франција (98.499 единици, -14,8 проценти), Обединетото Кралство (47.464 единици, -19,8 проценти) и Германија (90.010 единици, -29 проценти).
Регистрациите на мопеди достигнаа вкупен обем од 68.690 единици на шесте европски пазари на мопеди што ги следи ACEM (Белгија, Франција, Германија, Италија, Холандија и Шпанија).
Овој обем на регистрација на мопеди претставува намалување од -19,2 проценти во споредба со претходната година (84.974 единици). Сите пазари имаат очекуван пад, по што следат Шпанија (5.628, минус два проценти), Германија (8.333 единици, -5,9 проценти), Белгија (13.304 единици, -9,7 проценти), Холандија (13.199 единици, -17,4 проценти), Франција (21.607 единици -27,7 проценти) и Италија (6.619 единици, -32,4 проценти).
Оние што се запознаени со европскиот пазар на двотркални возила не се изненадени од овој пад на продажбата, и зошто овој пад беше очекуван, и зошто нема „паника“ меѓу европските производители на двотркални возила, објаснува генералниот секретар на ACEM, Антонио Перлот.