Toyota Motor треба да го забележи својот прв пад на профитот во последните две години во вториот квартал, што сигнализира пад на побарувачката за електрични возила. Сепак, најголемиот светски производител на автомобили се очекува да испорача речиси 8 милијарди долари квартален оперативен профит, од кој ќе профитира, бидејќи побарувачката за хибриди на бензин се зголеми. Овие автомобили обично остваруваат поголема профитна маржа од стандардните автомобили на бензин.
Јапонскиот производител на автомобили се очекува да пријави пад на оперативниот профит од 14 отсто на годишно ниво во периодот јули-септември на 1,2 трилиони јени, или 7,9 милијарди долари, според просечните девет проценки на аналитичарите во истражувањето на LSEG.
Тоа би го означило првото намалување на профитот од истиот квартал во 2022 година, откако веќе соопшти дека кварталните глобални продажби паднале за четири отсто во однос на претходната година, а производството паднало за седум отсто.
Податоците за продажбата и производството укажуваат на скромно забавување на Toyota, која, според Ројтерс, се соочи со суспензија на испораките на два модели во САД и силна конкуренција во Кина, најголемиот светски автомобилски пазар каде побарувачката за електрични возила не е намалена.
Стратегијата наТојота да ја прошири својата хибридна постава во САД би можела да ја направи помалку изложена на кратења на субвенциите за ЕВ или слични потенцијални промени во политиката во Вашингтон, во зависност од исходот на претседателските избори во САД оваа недела.
Хибридите учествуваа со 41 отсто од глобалната продажба на Тојота во периодот јули-септември, или 1,1 милион возила, вклучувајќи го и луксузниот бренд Lexus, споредено со 33 отсто во истиот период минатата година, покажуваат податоците на компанијата.
Меѓу старите производители на автомобили, Тојота се смета за еден од најбавните прифаќачи на електрични возила. Електричните возила само со батерии учествуваа со само 1,5 отсто од неговата глобална продажба во првите девет месеци од оваа година.
Претседателот на Тојота, Акио Тојода, минатиот месец тврдеше дека иднината само на електрична енергија ќе доведе до губење на работни места во автомобилската индустрија.