По вакцината против Ковид – нова „златна кокошка“ на фармацевтската индустрија

107

Зголемувањето на побарувачката за лекови за дебелина беше централна тема на најголемиот светски саем за фармацевтски услуги во Барселона минатата недела, кој се фокусираше на бум на компаниите кои полнат и склопуваат шприцеви за самоинјектирање. Експлозијата на продажбата на лекот за слабеење Wegovy, објавен на американскиот пазар во средината на 2021 година, ја претвори данската фармацевтска компанија во највредната компанија во Европа, пишува Reuters.

Американската конкурентка Ели Лили стана највредната здравствена компанија во светот оваа година пред одобрувањето на нејзиниот лек за дијабетес Mounjaro како третман за губење на тежината во САД, што се очекува до крајот на оваа година.

Додека светот е зафатен од криза со дебелината, експертите предвидуваат дека пазарот на лекови за слабеење би можел да достигне 100 милијарди долари до 2030 година.

По  вакцината за „Ковид-19“, која им донесе милијарди неочекувани пари на производителите, лековите за слабеење се гледаат како производ што може да помогне да се надомести изгубениот приход. Имено, Novo Nordisk и Eli Lilly не објавија детали за нивните синџири на снабдување или нивните партнери, ниту пак разработија планови за зголемување на сопственото производство, иако трошат милијарди за проширување на капацитетите пренесува Пословни.хр.