Податоците на Европејците се споделуваат 376 пати на ден

60

Податоците за секој корисник на Интернет се споделуваат стотици пати секој ден додека онлајн компаниите се натпреваруваат за најдобри онлајн слотови за реклами, според нов извештај. Студијата е на Ирскиот совет за граѓански слободи (ICCL) и покажува дека податоците на просечниот европски потрошувач се споделуваат 376 пати на ден! Бројката се зголемува на 747 пати на ден за потрошувачите во САД, се вели во извештајот.

Приходите од дигиталното рекламирање се она што им овозможува на повеќето интернет услуги да бидат бесплатни за користење од индивидуални корисници и мали бизниси. Корисничките податоци се споделуваат помеѓу брокери кои дејствуваат во име на оние кои сакаат да објавуваат реклами, во реално време, додека веб-страницата се вчитува пред корисникот кој ја чита. Брендовите што се рекламираат обично не учествуваат во оваа размена на податоци.

Информациите вклучуваат информации за уредот на кој се вчитува страницата, детали за тоа каде се наоѓа уредот, како и други „интересни“ информации, како што се претходните посетени веб-локации и нивната тема.

Сето тоа се случува автоматски, во дел од секундата – и е индустрија од повеќе милиони долари.

„Секој ден, индустријата RTB [Real Time Bidding] следи што гледате, без разлика колку е доверливо или чувствително, и снима каде се движите на интернет. Ова е најголемото прекршување на податоци досега забележано. И тоа се случува секој ден“, рече д-р Џони Рајан, виш соработник во ICCL.

Всушност, бројките во извештајот на ICCL не ги вклучуваат податоците од два гиганти во однос на приходите од рекламирањето на Интернет – Meta (која е сопственик на Facebook) и Amazon. Се наведува дека изворот на податоци е извор на Google кој покрива период од 30 дена. Достапно е за индустријата, но не и за јавноста.

„Доколку „чадот“ од нашите лични податоци може да се гледа на ист начин како и загадувањето на воздухот, би биле опкружени со речиси непробојна магла која станува се погуста во зависност од тоа колку повеќе комуницираме со нашите телефони“, коментира известувачот на Блумберг, Парми Олсон.