Home Бизнис едукација Како да... Поранешен агент на ЦИА: Овие фрази ви помагаат да ја стекнете довербата на другите

Поранешен агент на ЦИА: Овие фрази ви помагаат да ја стекнете довербата на другите

Поранешен агент на ЦИА: Овие фрази ви помагаат да ја стекнете довербата на другите

Во кариерата на аналитичарката на ЦИА, која стана извршен директор и деловен консултант Рупал Пател, разбирањето како да се комуницира ефективно во сложени и стресни средини е во сржта на сè што таа прави.

Во текот на изминатите две децении, таа ги информираше сите, од претседатели и креатори на политики до хуманитарни работници и амбасадори. Според неа, секој доаѓа на маса со свои планови и перспективи, пренесува Банкар.ме.

„На крајот, открив дека водејќи се од искреноста и автентичноста и со одредена практика, секој може да научи како значајно да ја заработи довербата на моќните засегнати страни и да ги придобие“, рече Пател.

Користењето на овие четири клучни фрази му помогнало да стане подобар говорник, да решава проблеми и да го претвори конфликтот во соработка.

Кои информации ви се потребни?

Без разлика дали разговара со сенатор или извршен директор, таа откри дека сигурен начин да се направи каква било комуникација потешка отколку што треба е да се обиде да го прочита умот на другата личност.

Побрзо и повредно е да прашате кои информации му се потребни на другиот, наместо да се обидувате да погодите. Особено кога личноста пред вас носи одлуки врз основа на тоа што го споделувате.

„Се сеќавам дека еднаш му го поставив ова прашање на сенаторот Џон Мекејн за време на брифингот за надворешна политика. Неговиот одговор го одведе нашиот разговор во насока што му требаше“, изјави Пател.

Нема секогаш да добиете директен одговор. Понекогаш другата личност не знае какви информации ви се потребни. Но, прашањето наместо да шпекулира ги насочува сите кон попродуктивен разговор, пишува CNBC Make It.

Има ли некој друг што треба да биде дел од оваа дискусија?

„Ова прашање го поставувам на почетокот на секоја средба, особено ако има елемент на преговарање. Понекогаш претпоставуваме дека личноста пред нас ја носи конечната одлука, но тоа не е секогаш така“, изјави Рупал.

Конкретно, прашувањето кој друг треба да биде вклучен гарантира дека сите релевантни чинители и нивните коментари, грижи и перспективи се вклучени во разговорот од самиот почеток. На тој начин може да се реализира она што го договориле во таа просторија.

Ако не го правите тоа, ризикувате да се согласите на нешто и да мислите дека сте подготвени кога не сте. Подоцна ќе дознаете дека зад сцената биле вклучени и други. Тогаш можеби ќе треба да започнете од нула.

Кој не се согласува?

„Секогаш оставам простор за ова прашање при секој разговор. Дури и ако ви се чини дека ќе биде непријатно, не оставајте го за крај“, советува Пател.

Разјаснувањето на несогласувањата ви овозможува да ги решите пред да биде предоцна.

Кога разговараа за известувањето на ЦИА, тие секогаш бараа несогласувања. Во комерцијални и корпоративни средини, ова прашање може да ја подобри конечната стратегија, бидејќи на сите им дава шанса да го кажат своето.

Еден начин на кој можете посуптилно или побезбедно да предизвикате несогласување е да прашате: „Ако треба да играме застапник на ѓаволот, кои се некои од слабостите овде? На овој начин поканувате дискусија без никого да издвоите.

Никогаш не претпоставувајте дека тишината значи дека сите се согласуваат. Обидете се да најдете несогласувања еден на еден, во групна средина или на кој било начин, за да може да се разрешат аргументите секогаш кога е можно.

Не знам, но ќе дознаам и ќе ви се вратам со одговор

Ова е една од најмоќните и недоволно искористени реченици што можете да ги користите во стресни средини. Во ЦИА честопати им велеа да не одговараат на прашања на кои немаа одговори бидејќи влогот беше толку голем.

„Наместо тоа, ние одговоривме: „Не знам, но ќе дознаам и ќе се вратам со одговор“. Искрено е и гарантира дека го споделувам само она што го знам, а не само одговарам за да имам што да кажам“, рече Пател.

Премногу луѓе се под притисок да спречат молчење со измислени, ад хок одговори. Ова може да ја уништи довербата, да ги прекине односите и да ги оштети организациите.

„Со употребата на оваа фраза во мојата кариера ја добив довербата на генералите, амбасадорите, инвеститорите, членовите на управниот одбор и многу други важни актери. Можеби не беа на моја страна кога го започнавме разговорот, но беа на крајот бидејќи знаеја дека можат да се потпрат на мене“, заклучи Пател.