Поранешен извршен директор: На Starbucks му треба манијакална посветеност за да ги реши проблемите

14

Една недела откако Старбакс објави разочарувачка квартална заработка и мрачна прогноза за целата година, нејзиниот поранешен извршен директор рече дека синџирот кафулиња мора да ги прифати своите грешки и да направи повеќе за да обезбеди подобро искуство за своите клиенти.

Во објавата на LinkedIn во неделата, Хауард Шулц, трикратниот извршен директор на компанијата, рече дека на Starbucks му треба „манијакален фокус“ ​​за да го подобри својот бизнис.

„Поправањето на компанијата треба да започне од дома: операциите во САД се главната причина за падот на компанијата“, напиша тој. „Кафетериите бараат манијакално фокусирање на корисничкото искуство, преку очите на трговецот. Одговорот не лежи во податоците, туку во самите предмети“.

Шулц истакна дека секоја компанија страда од разочарувања во заработката, но „тој неуспех не е важен“. „Тоа е она што следи. Која е дијагнозата на проблемот? Какво е влијанието врз моралот? И која е стратегијата да се поправи?“

Во својот повик за фискална добивка за вториот квартал минатиот вторник, Старбакс објави пад на продажбата и опаѓање на сообраќајот, особено во САД. Компанијата, исто така, ги намали изгледите за приходите и профитот за годината, намалувајќи ги своите акции со двоцифрен процент во средата.

„Нашите перформанси овој квартал беа разочарувачки и не ги исполнија нашите очекувања“, рече извршниот директор Лаксман Нарасимхан на повикот за заработка на компанијата во вторник.

Шулц рече дека иако „нема брзи поправки“, директорите на „Старбакс“, вклучително и членовите на одборот, „треба да поминуваат повеќе време со оние што носат зелена престилка“ и дека нивниот главен приоритет треба да биде повторно измислување на мобилната платформа за нарачки и плаќање, тоа беше возбудливо искуство што требаше да биде“.

„Стратегијата за одење на пазарот треба да се преиспита и да се зајакне со иновации за однапред кафе кои ги инспирираат партнерите и создаваат разлика на пазарот, зајакнувајќи ја премиум позицијата на компанијата“, рече тој. „Преку сето тоа, фокусирајте се на тоа да бидете искуствени, а не трансакциски“.

Шулц го водеше Старбакс од 1987 до 2000 година, повторно од 2008 до 2017 година и конечно од 2022 до почетокот на 2023 година. Тогаш го предаде своето место во управниот одбор и нема формална улога во компанијата.

Акциите на Starbucks потонаа за 17% во текот на изминатите пет трговски сесии и паднаа за 24% од годината до датумот, во споредба со делумната добивка на SPX на S&P 500 во текот на изминатите пет дена и добивката од 7,5% оваа година.