Познатиот италијански производител го проширува производството во Америка

105

Италијанскиот производител на чоколади и други кондиторски производи Фереро планира да ја зголеми продажбата на чоколадото Киндер во САД.

Производителот на Нутела веќе ја зголеми продажбата на брендот Киндер во САД на повеќе од 500 милиони долари во последните пет години и планира да го прошири бизнисот на 1 милијарда долари, рече северноамериканската постар потпретседател на брендот Кетрин Бертрак во интервју за Блумберг.

Според американската агенција, САД се најголемиот потрошувач на чоколадо во светот, со потрошувачка двапати поголема од второрангираната Германија, според истражувачот на потрошувачи Euromonitor International.

Како што е наведено, побарувачката за овој сè уште релативно евтин деликатес не се намалува дури и во услови на инфлација.

Фереро веќе ги продава своите линии Kinder Joy, Kinder Bueno и Kinder Seasonal во САД и планира да го објави Kinder Chocolate во август, објави Бертрак.

„Тоа ќе помогне да се зголеми и прошири брендот кој веќе генерира продажба од 7 милијарди долари ширум светот секоја година“, додаде таа.

За да го поддржи растот на компанијата во САД, Фереро ги проширува своите производствени капацитети во Блумингтон, Илиноис, а исто така отвора нов иновациски центар во Чикаго.

Фото: Facebook