Stellantis во четвртокот објави пад од 27 отсто на приходите во третиот квартал, нешто подобро од очекуваното, бидејќи производителот на автомобили продолжи да се справува со преголемото залихи и лошите комерцијални перформанси.
„Намалувањето на залихите во САД се случува побрзо од очекуваното“, рече новиот финансиски директор Даг Остерман, додавајќи дека очекува до крајот на ноември да го намали залихите кај американските дилери за 100.000 возила.
Акциите на Stellantis поскапеа за 0,7 отсто во утринското тргување, откако загубија околу 40 отсто од вредноста оваа година.
Остерман, кој претходно ги водеше операциите на Стелантис во Кина, ја замени Натали Најт овој месец како дел од промената на врвниот менаџмент чија цел е да се поправат стратешките грешки, особено во Северна Америка.
Специфичните проблеми на Stellantis се надополнети со пошироките тешкотии со кои се соочуваат западните производители на автомобили, вклучително слабата глобална побарувачка, особено за електрични возила (ЕВ), предизвиците на технолошката транзиција и зголемената конкуренција од кинеските производители.
Stellantis во четвртокот го потврди неодамна намаленото упатство за резултатите за цела година.
По 40% пад на приспособената оперативна добивка (EBIT) во првата половина од годината, минатиот месец тие прогнозираа приспособена годишна оперативна маржа од 5,5 до 7 проценти, помала од претходната двоцифрена проценка и негативен готовински тек до 10 милијарди евра. Тие укажаа и на можно намалување на дивидендите и откуп на акции во 2025 година.