Продажбата на електричните модели на Volkswagen бележи силен раст

Конечно доаѓаат добри вести за Volkswagen Group. Нивната електрична стратегија, која некогаш беше бавна и неубедлива, сега добива сериозен замав. Неколку брендови во рамките на големиот автомобилски концерн бележат силен раст на продажбата на електрични возила.

До крајот на јуни, глобалните испораки на нивните целосно електрични модели пораснаа за дури 47%, достигнувајќи 465.500 возила. Во Европа, продажбата на групацијата забележа плус од 19%, со неверојатен пораст од 89% на нарачките за електрични возила, објави Index.

Уделот на електричните модели во вкупната продажба се зголеми од 7% на 11%. Кога станува збор за PHEV сегментот на plug-in хибриди, опсегот е значително побогат, па затоа не е изненадувачки што продажбата на глобално ниво скокна за 41%. Новите plug-in хибридни модели сега нудат до 143 км електричен опсег.

Треба да се каже и дека вкупната продажба на концернот изнесуваше 4,41 милиони возила, што е зголемување од 1,3% во споредба со истиот период минатата година.

Растот по брендови

Ако го погледнеме растот по брендови, дефинитивно треба да издвоиме два. Од една страна, тоа е Škoda со раст од 147,8%, а во премиум сегментот тоа е Porsche, кој, благодарение на продажниот успех на Macan со 25.900 продадени единици, ја поништи несмасноста на Taycan и забележа плус од дури 279%.

Volkswagen (основна марка): +14,3%, т.е. 192.600 возила

Škoda: +147,8%, со испорачани 73.000 електрични возила

Seat и Cupra: заеднички раст од 105,3%, т.е. 37.600 возила

Audi: +32,3%, т.е. 101.400 електрични автомобили

Porsche: +279%, со 34.200 испораки, главно поради силната побарувачка за електричниот Macan

Најпродавани модели

До крајот на јуни, ID.4 и ID.5 беа најпродаваните електрични модели на групата со 84.900 испораки. Следува ID.3 со 60.700 единици, додека Audi Q4 E-Tron и неговата верзија Sportback забележаа 44.600 продадени единици.