Продажбата на мало во САД се зголеми за време на празничната сезона

61

Продажбата на мало во САД порасна за 7,6% помеѓу 1 ноември и 24 декември, покривајќи голем дел од сезоната на годишни одмори, бидејќи големи попусти ги привлекуваа купувачите кои бараат поволни цени, се вели во извештајот на Mastercard во понеделникот.

Зголемувањето е повисоко од растот од 7,1% што го предвиде Mastercard во септември, кога очекуваше потрошувачите да ги задржат купувањата до октомври во потрага по предвремени зделки.

Сепак, овогодинешниот празничен раст на продажбата на мало е помал од минатогодишниот раст од 8,5%, бидејќи децениите на висока инфлација, зголемените каматни стапки и заканата од рецесија ги направија потрошувачите претпазливи.

Трговците на мало, вклучувајќи ги Amazon.com Inc и Walmart Inc во Соединетите држави, понудија големи попусти за време на празничната сезона за да се ослободат од вишокот залихи и да ги вратат залихите на нормално ниво.

Ова доведе до голема побарувачка за сè, од играчки до електроника во текот на петдневниот период помеѓу Денот на благодарноста и Сајбер-понеделникот.

Сепак, продажбата на електроника падна за 5,3% во текот на поширокиот период од два месеци, според извештајот на Mastercard SpendingPulse.

Но, продажбата во категориите облека и ресторани се зголеми за 4,4% и 15,1%, соодветно, што помогна да се зголеми вкупниот број.

Продажбата преку интернет скокна за 10,6% во периодот, нешто помалку од зголемувањето од 11% минатата година, се вели во извештајот на Mastercard.

Во меѓувреме, за време на Сајбер-неделата, вкупната продажба на мало скокна за околу 11%, посебен извештај на Mastercard SpendingPulse покажа кон крајот на ноември.

Mastercard SpendingPulse ја мери продажбата во продавниците и онлајн малопродажбата на сите начини на плаќање. Ја исклучува продажбата на автомобили.