Продажбата на мобилни телефони во Кина благо се зголеми во третиот квартал, со растот на Huawei и стагнацијата на Apple, покажуваат податоците на консултантската куќа IDC.
Во тој квартал на кинескиот пазар се продадени 67,78 милиони мобилни телефони, 3,2 отсто повеќе од минатата година, соопшти IDC (International Data Corporation), која ја следи продажбата на глобално ниво.
Во вториот квартал, потсетува Хина, порасна за 8,9 отсто, со продадени 71,6 милиони уреди.
„Постојаното закрепнување на кинескиот пазар на мобилни телефони е основа за забележителен бран на ажурирани модели“, заклучи аналитичарот на филијалата на IDC во Кина, Артур Гуо.
„И покрај постојаните економски предизвици, потрошувачите се високо мотивирани да купуваат нови мобилни телефони, по три години потисната побарувачка“ за време на пандемијата, додаде тој.
Продажбата на Vivо пораснала најмногу, за 21,5 отсто, со што на кинескиот производител на поевтини мобилни телефони му обезбеди водечка позиција на пазарот, со удел од 18,6 отсто.
На второ место е Apple со продажба на ниво од третиот квартал од минатата година и пазарен удел од 15,6 отсто.
Веднаш е следен од Huawei со пазарен удел од 15,3 проценти, по растот на продажбата од 42 проценти.
Минатата година Huawei се врати на пазарот на поскапи мобилни телефони со серијата Mate 60, која според аналитичарите е опремена со чипови произведени во Кина.
Кинеската компанија дополнително го намали јазот зад Apple благодарение на моделот Pura 70, кој беше објавен на почетокот на годината.
Американскиот технолошки гигант одговори со повеќекратни попусти, а неговите резултати во третиот квартал беа поддржани од новиот iPhone 16, претставен на 20 септември. Американската компанија во следните три недели продала 20 отсто повеќе мобилни телефони отколку во истиот период лани, покажуваат податоците на специјализираната компанија Counterpoint.