Ако некогаш уморни во метро или во воз ја потпрете главата на прозорецот, треба да внимавате – нов медиум за рекламирање може ви стави некакви идеи во вашата глава. Буквално. Агенцијата BBDO Дизелдорф разви специјален прозорец за јавен превоз кој користи предавател што ослободува високофреквентни осцилации кои мозокот ги претвора во звук. Пораката од прозорецот може да ја слушне само оној што е навален на него.
Најчитани
Почесна диплома за Светозар Јаневски од Меѓународната федерација на вински братства за значајни достигнувања...
За силна посветеност кон развојот, модернизацијата и афирмацијата на македонското винарство, градење на македонската винска култура и промоција на македонското вино, кое добива респектабилно...
Од златна ера до криза: Земји кои ги загубија своите богатства
Економската судбина на нациите може драстично да се промени со векови, па дури и во период од неколку децении.Многу земји кои се сиромашни или...
Ова е Dacia Bigster. Има огромен багажник и одлична цена
Најголемиот модел во линијата на Dacia комбинира груб изглед со пространа кабина и помоќни електрифицирани погонски единици
Dacia го претстави целосно новиот Bigster, неговиот најголем...
Белград го доби најлуксузниот хотел, ноќевање до 1.900 евра
Во Белград беше отворен хотелот Св. Регис Белград, а локалните медиуми јавуваат дека е само шести хотел од овој реномиран бренд во Европа.Се наоѓа...
Прогласени се најпријателските земји во Европа
Како може еден град или земја да се смета за „пријателски“? Со тоа дали луѓето му се заблагодаруваат на возачот на автобусот кога ќе...