Puma очекува загуби оваа година

Германскиот бренд за спортска облека Puma соопшти дека очекува да објави загуба оваа година, значително намалувајќи ја својата финансиска прогноза поради послабата продажба и очекуваното негативно влијание на американските царини врз бруто добивката.

Компанијата веќе некое време се бори да ја зголеми продажбата и профитот, а во април назначи нов извршен директор, поранешниот шеф на продажба на Adidas, Артур Хелд, кој официјално ја презеде функцијата на 1 јули, објави Ројтерс.

Puma не прецизираше колку ќе биде годишната загуба, но претходно очекуваше заработка пред камати и даноци (EBIT) во опсег од 445 милиони до 525 милиони евра. Сега, сепак, компанијата предвидува пад на продажбата од најмалку 10 проценти за годината, иако претходно предвидуваше скромен раст, од ниски до средни едноцифрени бројки.

Puma, која објави отпуштања и предупреди на слаба побарувачка на потрошувачите во САД во март, рече дека пошироките секторски проблеми и предизвиците специфични за компанијата ќе продолжат да го оптоваруваат нејзиното работење.

Продажбата во вториот квартал, прилагодена за валутните ефекти, изнесуваше 1,94 милијарди евра (2,28 милијарди долари), што е под очекувањата на аналитичарите. Продажбата во Северна Америка се намали за 9,1 процент, додека во Европа за 3,9 проценти.

И покрај обидот да ги ублажи негативните ефекти со оптимизирање на синџирот на снабдување и прилагодување на цените, Puma изјави дека американските царини веројатно ќе ја намалат нејзината бруто добивка за околу 80 милиони евра во 2025 година.

Аналитичарите на Сити очекуваат „материјално негативна“ реакција на пазарот во петок, иако акциите на Puma малку се опоравија во претходниот месец. Сепак, акциите паднаа за околу 44 проценти од почетокот на годината.