Сопственикот на Cartier, Richemont, во четвртокот објави 10% зголемување на продажбата во фискалниот трет квартал. Продажбата порасна и покрај падот на побарувачката во Кина, што е позитивен знак за здравјето на европскиот луксузен сектор за време на празничниот шопинг период.
Продажбата се зголеми на 6,2 милијарди евра по постојани курсеви во трите месеци до крајот на декември. Швајцарскиот луксузен бренд ја нарече „најголема досега“ квартална продажба. Тоа беше многу над зголемувањето од 1% што аналитичарите го очекуваа во консензус цитиран од RBC, според CNBC.
Компанијата забележа двоцифрен раст во сите региони освен во Азија Пацифик, каде што продажбата падна за 7%. Таа беше предводена од пад од 18% во комбинираните региони на континентална Кина, Хонг Конг и Макао.
Овие резултати означуваат враќање на растот за компанијата. Ричемонт објави пад на продажбата од 1% на годишно ниво во првата половина од годината до септември. Како причина тие ја наведоа предизвикувачката макроекономска позадина и потешките услови во Кина. Продажбата во тој шестмесечен период изнесува 10,1 милијарди евра.
Групата од високата класа дотогаш беше исклучок во поширокиот пад на луксузните производи. Тие објавија рекордна продажба за цела година во мај.