Се гаси „Абракадабра“ – несудениот лидер во е-трговија во регионот

94

Интернет продавницата која започна пред осум години и беа вложени близу десет милиони евра, овој вторник ја доби последната нарачка за купување. Со мали приходи и големи загуби, „Абракадабра“ повеќе не се вклопува во плановите на „Фортенова“.

Како резултат на стратешките промени и фокусирањето на основните активности, а врз основа на долгорочната деловна насока на Групацијата, се затвора најголемата инвестиција во хрватското онлајн купување досега. Според тогашната официјална верзија, „Агрокор“ инвестирал околу шест милиони евра во лансирањето на својата веб-продавница во 2016 година (неофицијалната верзија била неколку милиони евра повисока), со амбиција да го направи еден од водечките играчи во онлајн купувањето во Југоисточна Европа на долг рок.

Клиентите неодамна беа информирани на веб-страницата на Абракадабра дека веб-продавницата ќе престане со работа од последниот ден од август, а последниот ден за купување на „Абракадабра“ е 12 август. Бидејќи „Абракадабра“ беше продавница на непрехранбени производи, вклучително и техничка стока, кои подлежат на обврската на трговецот да издава гаранција, на клиентите им беше ветено дека за сите прашања поврзани со гаранциите, поплаките и испораката на нарачките ќе се погрижи поддршката за корисници, која ќе остане активна уште две години.

Иако беше лансирана со план да генерира приход од продажба од дваесет милиони евра веќе во првата година од работењето, „Абракадабра“ никогаш не успеа да се приближи до таа сума. Самиот почеток на нејзиниот бизнис беше многу послаб од очекуваното, а потоа дојде до колапс на „Агрокор“, што, како што се испоставува, беше и почеток на нејзиниот крај. Компанијата на „Фортенова“, А007 Плус, носител на брендот „Абракадабра“, забележа постојан раст на приходите во изминатите пет години (од 1,3 милиони евра во 2019 година на 5,3 милиони во 2023 година), но нејзината годишна загуба исто така постојано расте, а минатата година надмина два милиони евра.

Ако правилно ја разбравме формулацијата на „Фортенова“ дека „Абракадабра ќе се грижи и ќе одговара за сите свои вработени на кои им се обезбедува континуитет на вработување“, тоа би требало да значи дека нејзините 26 вработени ќе бидат распределени во групата на Фортенова, пишува „Лидер Медиа“.