Се зголемува бројот на ноќевања: Booking и Airbnb соборуваат рекорди

63

Букинг холдингс објави рекорден број на резервации минатиот квартал, на почетокот на, според нив, најуспешното лето досега.
„Онлајн туристичката компанија, која ги вклучува Booking.com, Priceline, Kayak, Agoda, OpenTable и други, направи резервации во вредност од 39,7 милијарди долари во вториот квартал, што е зголемување за 15 отсто во споредба со претходната година“, рече извршниот директор Глен Фогел.

Тој откри дека зголемувањето на резервациите ги надминало нивните очекувања, а позитивниот тренд продолжил и во јули, со 20 отсто повеќе резервации од претходната година.

Уделот порасна за 40 отсто

Рекордните бројки во вториот квартал резултираа со оперативен профит од околу 1,8 милијарди долари, што е за 64 отсто повеќе на годишно ниво и за околу 35 отсто повеќе од очекуваното. Вкупниот приход минатиот квартал изнесуваше 5,5 милијарди долари, што претставува зголемување од 27 отсто. Нивните акции годинава пораснаа за речиси 40 отсто.

Фокусот на компанијата е инвестирање во технологија за вештачка интелигенција која ќе им помогне да го подобрат системот на поврзани патувања, односно услугите за патниците им овозможуваат да резервираат преку платформата Booking за сите фази на патување – од летови до хотели и трансфери.

Airbnb ги надмина очекувањата на аналитичарите и во однос на приходите, кои во вториот квартал изнесуваа 2,5 милијарди долари или 18 отсто повеќе во споредба со претходната година, со оперативен профит од 831 милион долари, што е зголемување за 15 отсто. Компанијата, која генерира најголем дел од приходите надвор од САД, откри дека глобалните резервации пораснале за 16 отсто во вториот квартал на годишно ниво и дека повеќе гости се враќаат во градовите, со резервации на ноќевања во урбаните центри за 13 отсто во однос на 2022 година.

Закрепнување на Европа

Во вториот квартал забележале поголем раст на ноќевањата и искуствата во однос на лани и тоа за 10 отсто во април и за 15 отсто во јуни.

„Бевме многу охрабрени од зголемувањето на ноќевањата во Северна Америка и закрепнувањето во Европа во јуни. Во кварталот забележавме активен раст на резервациите во секој регион, како и зголемување на бројот на луѓе кои резервираат за прв пат, во споредба со минатата година. „Откако го лансиравме Airbnb, имавме повеќе од 1,5 милијарди пристигнувања на гости“, велат тие.

Нивните најбрзо растечки пазари се Бразил и Германија. Бразил забележа пораст од 110 отсто на ноќевањата преку Airbnb во вториот квартал во споредба со истиот период во 2019 година. Во Германија, сега еден од најголемите пазари на Airbnb, тој број порасна за 63 отсто. Во третиот квартал Airbnb очекува раст на приходите од 14 до 18 отсто во споредба со 2022 година, со благ пораст на профитот, пренесе Пословни.хр.