Фото: Pixabay
Лидерите од менаџерите се разликуваат по влијанието и инспирацијата, а не по моќта и контролата. Менаџерите им кажуваат на вработените што да направат, лидерите ги охрабруваат и ги водат кон успех.
Во продолжение седум работи по кои се разликуваат менаџерите и лидерите:
Лидерите имаат визија. Менаџерите имаат цел.
Лидерите прифаќаат ризици. Менаџерите контролираат ризици.
Лидерите градат релации. Менаџерите градат системи и процедури.
Лидерите имаат следбеници. Менаџерите имаат вработени.
Лидерите преземаат одговорност. Менаџерите делегираат и преземаат заслуги.
Лидерите прифаќаат предизвици. Менаџерите прифаќаат статус кво.
Лидерите се грижат за луѓето. Менаџерите се грижат за бројките.