Кога Сатја Надела беше именуван за извршен директор на Мајкрософт во 2014 година, тој не се пофали со IQ поени или интелектуални достигнувања. Тој разбра дека да се биде лидер не е само да се знаат сите одговори; се работеше за разбирање на луѓето и градење значајни врски со нив.
„EQ го надмина IQ“
На настан од висок профил пред речиси десет години, Надела им се обрати на илјадници студенти за нивната иднина и можности. За време на својот говор, тој зборуваше за важноста од развивање на емоционална интелигенција (EQ):
На долг рок, EQ го надминува IQ.
Истражувањата покажуваат дека компаниите кои имаат приоритет на емоционалната интелигенција кај своите вработени доживуваат поголема продуктивност и ангажирање на вработените од оние кои ја запоставуваат.
Онаму каде што технолошкиот напредок е често во центарот на вниманието, важноста на емоционалната интелигенција понекогаш може да се занемари. Сепак, лидерите како Надела покажаа дека емоционалната интелигенција не е само добра особина, туку клучен елемент за постигнување траен успех во корпоративна средина.