Што e product-market fit

117

Накратко, product-market fit ја прави разликата помеѓу успешен и неуспешен производ или стартап.

Како што пишува Startit, product-market fit (PMF) наједноставно може да се опише како процес на правење производ за да успее – да генерира профит за вас додека им дава вредност на корисниците. Некои би рекле, правејќи го она што луѓето го сакаат.

Сепак, иако ова објаснување е едноставно и интуитивно разбирливо, product-market fit е многу потешко да се постигне отколку што изгледа на прв поглед.

Иако постојат стотици насоки за тоа како да се создаде нов производ на најдобар начин, да се најде добар пазар и да се привлечат корисници, од примерот на стартап можеме да видиме дека повеќето од нив пропаѓаат токму поради недостатокот на доволно добар и доволно брз PMF.

Прегледувајќи ги приказните за успешните компании кои постигнале усогласеност со производот и пазарот, станува јасно дека многумина повторувале со месеци или години пред да успеат да го постигнат тоа. Постигнувањето на целта имаше различни форми и со различни брзини, во зависност од тоа колку е голем пазарот на кој тие работат и колку производот ги задоволува потребите на корисниците.