Синдикатот на VW повика на забрзување на планот за електрични автомобили

21

Советот на работници на Volkswagen повикува на побрз пат до производство на електрични автомобили во поглед на недоволно искористената главна фабрика во северниот германски град Волфсбург.

„Тешката ситуација во фабриката Волфсбург е јасен фокус на тековните консултации за овогодинешното планирање“, рече претседателот на генералниот и групниот Совет на работници, Даниела Кавало, пренесе ДПА.

Со завршувањето на кругот на планирање, инвестициите во локациите на групацијата VW низ целиот свет ќе бидат утврдени за околу шест недели. Одлуките се протегаат до втората половина на деценијата.

Кавало и нејзиниот заменик, Херардо Скарпино, се осврнаа на напнатата ситуација во главната фабрика. Втора година по ред, фабриката се соочува со историски ниско производство за повоениот период. Минатата година Волфсбург произведе нешто помалку од половина милион возила. Оваа година, исто така обележана со значително ниво на намалена работа, бројката најверојатно ќе биде уште помала. Ова значи дека главниот погон не е само под последниот 10-годишен просек од нешто помалку од 780.000 возила годишно, туку и обврските за искористување на капацитетот договорени со компанијата се далеку од исполнување.

Извршниот одбор гарантираше употреба на капацитетот на најмалку 820.000 возила во главната фабрика за 2020 година во Пактот за иднината, усвоен на крајот на 2016 година. Во средината на 2018 година, целта од 1 милион возила беше дури и поставена.

„Дури и приспособени за тековните негативни фактори кои произлегуваат од коронавирусот и недостатокот на полупроводници, ние сме далеку од овие заеднички договорени планови“, рече Кавало. Работната сила е се повеќе загрижена, рече таа. „Тие не знаат толку долги периоди на кратка работа“, рече Кавало, додавајќи дека ова се однесува не само, туку и конкретно за вработените во главната фабрика.

Главниот проект Trinity, кој ќе произведе целосно нов водечки модел на VW во главната фабрика во средината на деценијата, нема да ја промени ситуацијата, рече таа. Производството на Trinity, високотехнолошки електричен автомобил, треба да започне во 2026 година.

„Веќе е јасно од податоците дека Trinity нема да биде доволна за да се наполни фабриката“, нагласи Скарпино. На објектот му треба побрз пат до е-мобилност, рече Кавало, додавајќи дека тоа треба да биде модел што би можел да се продаде во големи количини на пазарот.