Матичната компанија Фолксваген е во криза, Ауди и Порше се во криза, но со Шкода нема проблем. Годината што се ближи кон крајот за Škoda помина многу добро, а во наредната година знаците сè уште укажуваат на раст.
Škoda моментално вработува 40.000 луѓе ширум светот и се натпреварува на околу 100 пазари, пишуваревија ХАК. На некои пазари моделите се специјално скроени. Падовите што ги донесе пандемијата на продажните бројки на Škoda одамна се заборавени, а продажбата на нови автомобили повторно расте. На пример, Škoda оваа година ќе ја пробие границата од 200.000 нови продадени автомобили во Германија, за прв пат по долго време, со зголемување на продажбата за 24 проценти.
Возилата на Škoda се барани и на растечките пазари како што се Индија, Северна Африка и десет региони на АСЕАН (вклучувајќи ги Индонезија, Филипини, Тајланд и Виетнам). Исто така, Škoda никогаш не продала прекумерна количина возила на кинескиот пазар, така што моменталниот пад на продажбата не влијае на деловните резултати толку многу како во случајот со Volkswagen. VW, заедно со своите (кинески) партнери, продаде повеќе од три милиони возила во Кина во 2022 година, а Škoda 278 илјади возила. Тековниот пад не влијае подеднакво на VW и Skoda. Фолксваген загуби повеќе од милион возила (во годишна продажба).
Škoda, исто така, има добра политика за модели, со возила што се специјално прилагодени (и цени) за различни пазари, добра мешавина на бензински и дизел мотори и електрични возила.
Škoda исто така има поевтини производствени трошоци во Европа бидејќи повеќето од своите модели ги произведува во Чешка (и Superb во Словачка), каде што трошоците за работна сила се пониски. На крајот, Škoda ќе ја заврши 2024 година како најпродавана марка во Хрватска.