Mercedes ќе се фокусира на електричните возила кои ги смета за „технички супериорни“ во однос на моторите со внатрешно согорување дури и ако користат е-горива
Германија и нејзината автомобилска индустрија неодамна беа централна фигура во борбата за иднината на еколошките амбиции на Европската унија во следната деценија. И покрај тоа што Германците се изборија за опстанок на моторот со внатрешно согорување, благодарение на е-горивата, еден член на германската индустрија не е убеден во новата технологија.
Извршниот директор на Mercedes-Benz, Ола Калениус, верува дека електричните возила се патот кон иднината за неговата компанија. Брзите иновации што се случуваат на теренот, ефикасноста на секторот за електричен транспорт и луксузот што го овозможува тивката технологија го прават подобра опција за Mercedes, изјави тој неодамна за Frankfurter Algemeine Zeitung.
„Mercedes има стратегија која јасно се потпира на електричниот погон. Ние нема суштински да направиме промени поради одлуките за е-горивата“, рече Калениус. „Од 2025 година, ќе ги усогласиме сите наши нови архитектури на возила исклучиво за електричниот погон“.
Иако рече дека е-горивата може да бидат корисни за сопствениците на постојните возила на Mercedes со мотори со внатрешно согорување, тој рече дека не гледа подолгорочна иднина за е-горивата. Наместо тоа, електричните мотори се иднината, така што Mercedes ќе се фокусира на тоа.
„Од електричната енергија што ја произведувате со турбина на ветер, на пример, околу 70 проценти од енергијата пристигнува на патот како движечка сила во електричниот автомобил, додека тоа е значително помалку во случај на мотор со согорување“, рече Калениус. „Ефикасноста е едноставно сензационална“.
Електричните возила ќе ги надминат конвенционалните до крајот на деценијата
Тој додаде дека бидејќи електричните мотори немаат локални емисии, нешто што не може да се каже за е-горивата, тоа може да стане важна разлика за иднината. Калениус рече дека може да види иднина во која градовите како Париз и Лондон целосно ќе ги забранат возилата со согорување, без оглед на нивното гориво. Електричните возила ќе бидат вредни за сопствениците на брендот.
Иако има многу љубов кон моторот со внатрешно согорување и флексибилноста што ја нуди, Калениус рече дека ЕВ се уште е млада технологија. Со оглед на времето, а не многу, тој очекува до крајот на деценијата да ги надминат моторите со согорување во однос на перформансите.
Додека остануваат некои прашања за тоа колку пазари ќе можат да поддржат премин кон целосно електрична технологија на таа временска линија, Калениус рече дека верува дека луксузниот сегмент ќе се смени побрзо од пошироката индустрија, поради што Mercedes е толку фокусиран на него.
Сепак, транзицијата од внатрешно согорување на електрични возила ќе зависи од некои фактори надвор од контрола на германскиот производител. Тој вели дека зелената инфраструктура за наплата мора да се промовира со сите средства.
Преземено од Avtoplus.mk