Производителот Stellantis прави огромен чекор кон СО2 неутралноста со одлуката да ги приспособи своите мотори да работат на синтетички горива
Автомобилскиот конзорциум Stellantis тестира 28 од своите фамилии на мотори за да се осигура дека тие можат да работат на синтетички горива. Протоколот за тестирање на компанијата ги вклучува фамилиите на мотори од 2014 до 2029 година и вклучува и бензински и дизел погонски единици. Stellantis вели дека усвојувањето на горивото ќе им овозможи на сопствениците на возила со внатрешно согорување опција да го декарбонизираат своето возило без потреба да го заменат за ЕВ или со надградба на системот за гориво.
Оваа програма ќе и овозможи на компанијата да ги намали емисиите на 28 милиони возила со погон на внатрешно согорување што ги има произведено од 2014 година во Европа. Навистина, може да ги намали емисиите на CO2 до 400 милиони тони од 2025 до 2050 година. Обврската на Stellantis да користи гориво за веќе постоечките и претстојните возила со мотор на внатрешно согорување ќе игра важна улога во тоа да стане компанија со нула CO2 до 2038 година. Stellantis веќе потврди дека до крајот на оваа деценија ќе продава нови патнички автомобили само со батериски електричен погон во Европа.
Серија тестови
„Ние ја удвојуваме нашата борба против глобалното затоплување со тестирање на јаглеродно неутрално гориво како комплементарно решение на нашиот холистички пристап за декарбонизација“, рече извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес. „Иако остануваме цврсти во извршувањето на нашата агресивна стратегија за електрификација, мораме да најдеме и паметни алтернативи за справување со емисиите на CO2 за 1,3 милијарди постоечки автомобили со внатрешно согорување. Работејќи за да се увериме дека нашите Stellantis мотори се погодни за е-гориво, ние имаме за цел да им дадеме на нашите клиенти уште една алатка во борбата против глобалното затоплување и која може да има речиси моментално влијание. Тоа е, исто така, уште една акција што ја преземаме која е добро усогласена со нашата заложба да бидеме СО2 неутрални до 2038 година“.
Како дел од своите тестови, Stellantis ги анализира емисиите на издувните цевки, стартливоста, моќноста на моторот, издржливоста на доверливоста, разредувањето на маслото, резервоарот за гориво, линиите за гориво и филтрите на постојните фамилии на мотори.
Оваа објава на Stellantis доаѓа набргу откакоЕвропската унија соопшти дека ќе дозволи продажба на нови возила со внатрешно согорување по 2035 година, сè додека тие работат само на синтетички горива.
Преземено од Avtoplus.mk