Студија открива: Една четвртина од шефовите сакаат со враќањето во канцеларија да ги принудат вработените да дадат отказ

15

Една нова студија го покажува она што многумина се сомневаа: враќањето во канцеларија е  начин да се отпуштат вработените, а работната култура по Ковид ги прави сите несреќни. Компанијата за софтвер за човечки ресурси BambooHR спроведе истражување со повеќе од 1.500 вработени, од кои една третина работат во секторот за човечки ресурси. Резултатите покажуваат дека враќањето во канцеларијата било неуспешно, а еден факт посебно се издвојува – четвртина од менаџерите и една петтина од професионалците за човечки ресурси сакале враќањето во канцеларијата да доведе до тоа вработените да ги напуштат своите работни места.

Повеќе од една третина од испитаниците на раководни позиции веруваат дека нивните работодавци спроведоа отпуштања во изминатите 12 месеци поради недоволниот број вработени кои се откажаа во знак на протест против враќањето во канцеларијата. Речиси ист број на испитаници веруваат дека нивните претпоставени сакаат вработените да се вратат во канцеларијата за подобро да ги контролираат.

Крајниот резултат е растот на новата канцелариска култура, која е уште поперформативна, сомнителна и поневрзана отколку пред пандемијата.

Повеќето вработени, без разлика дали работат од далечина или во канцеларија, чувствуваат потреба да покажат продуктивност, што за повеќе од една третина од вработените значи да бидат видени како се дружат и се движат низ канцеларијата. Дури 42 отсто од вработените рекле дека доаѓаат на работа само за да бидат видени од нивните шефови, пишува The Register.

Работниците од далечина и оние во канцеларија велат дека поминуваат околу два часа на ден неработејќи. Оние во канцеларија веројатно ги поминуваат тие десет часа неделно обидувајќи се да изгледаат зафатено. Надвор од канцеларијата, вработените чувствуваат потреба да бидат постојано достапни, никогаш не исклучувајќи го статусот „зелено светло“, што податоците го сугерираат како „ефект на зелен статус“.

Недоверливите и перформативните култури што некои компании ги развиваат се штетни за растот на крајната линија – рече Анита Грантам, додавајќи дека политиките за враќање во канцеларија се во ред, но не ако не ги земат предвид индивидуалните потреби на вработените.

Клучот за успехот, без разлика дали вработените остануваат на далечина, се враќаат во канцеларија или работат хибридно, е отворената култура која ги слуша вработените и не микроменаџира, предложи Грантам.

– Менталните и емоционалните оптоварувања со кои се соочуваат работниците денес се реални, а компаниите кои бараат повратна информација од вработените со намера да слушаат и да се подобрат се тие што ќе победат – заклучи таа, пренесува порталот Новаекономија.рс.