Tesco се подготвува за силна божиќна сезона и покрај пандемијата

3

Ланецот супермаркети Tesco објави раст на профитот во првото полугодие од 28,7%, благодарение на поголемата продажба на храна за време на пандемијата и двојниот скок во онлајн купувањето, објави MarketWatch.

Зголемениот број клиенти кои беа затворени дома поради кризата со коронавирусот, а не беа во можност да ги посетуваат своите омилени ресторани, зголемувајќи ја продажбата на намирници во ланците на супермаркети.

Најголемиот супермаркет во Велика Британија, Tesco, исто така, забележа промена во навиките за купување – луѓето купуваат повеќе артикли на секое пазарање за да избегнат непотребно повторно излегување од дома.

Новиот извршен директор на компанијата Кен Марфи рече дека растот во првата половина на годината главно се должи на сегментот преку Интернет, кој забележа скок од 69%.

Во исто време, трошоците на синџирот на исхрана за заштита на здравјето на клиентите и вработените во продавниците од ковид-19 е огромна, со тоа што компанијата потрошила 688 милиони долари на опрема за безбедност во првата половина на годината.

Tesco, кој вработува 400.000 лица во околу 7.000 продавници, објави профит пред оданочување до 551 милиони фунти на крајот на август, за разлика од 428 милиони фунти во истиот период од минатата година.

“Убедени сме дека ќе го имаме најдобриот Божиќ во овие околности. Мислам дека оваа година луѓето ќе сакаат да го слават Божиќ. Мислам дека е особено посебно време за семејството и пријателите“, рече тој на прашањето дали Божиќ може да се откаже поради коронавирусот и ограничувањата за собирање голем број луѓе.