Threads осмислува стратегија за задржување на корисниците

57

Директорите на Меtа се силно фокусирани на зголемување на задржувањето на корисниците на нивната нова платформа Threads, директен ривал на поранешниот Twitter (кој официјално го смени своето име во X), откако апликацијата изгуби повеќе од половина од своите регистрирани посетители во неделите по нејзиниот многу успешен старт, изјави извршниот директор Марк Закерберг на вработените.

Задржувањето на корисниците на апликацијата заснована на текстуални пораки е подобро отколку што очекуваа директорите, иако „не е совршено“, рече Закерберг, говорејќи во комплексот на компанијата, според Ројтерс.

„Очигледно, ако имате повеќе од 100 милиони луѓе најавени, идеално е барем половина од нив да останат онлајн. „Сè уште не сме стигнале до таа точка“, рече тој.

Закерберг посочи дека ја гледа таквата стапка како „нормална“ и очекува задржувањето да расте бидејќи компанијата додава повеќе функции на апликацијата, вклучително и десктоп верзија и функција за пребарување.

Меtа размислува да додаде повеќе „куки за влечење“ за да ги охрабри корисниците да се вратат на апликацијата, како опција за „прикажување на најважните објави на Threads во мрежата на Instagram“.

Коментарите на директорите дојдоа еден ден откако Меtа ги воодушеви инвеститорите со оптимистичката прогноза за раст на приходите, што претставува враќање на компанијата која се соочи со длабок скептицизам во врска со големите трошоци за Metaverse минатата година, кога продажбата на реклами исто така почна да опаѓа.

Најавата за зголемување доведе до краткорочно зголемување на цената на акцијата на Меtа од осум отсто во четвртокот.

Закерберг им кажа на вработените дека верува дека работата на компанијата на технологијата за зголемена и виртуелна реалност која ќе го напојува Metaverse е „на вистинскиот пат“. Меtа, додаде тој, треба да почне да инвестира во тој бизнис пред ривалите како Apple, Google и Microsoft, со оглед на нивното долгогодишно искуство во градење оперативни системи за постоечки производи.

Основачот на Facebook верува дека масовното прифаќање на „метаверзум технологии“ ќе следи во текот на 2030-тите.