Јапонскиот производител на автомобили Тојота Мотор извести за 10 отсто пораст на глобалната продажба во мај во однос на пред една година, благодарение на растот на домашниот и на другите клучни пазари, а како главна причина се наведува достапноста на чипови и други делови.
Компанијата продаде 838.478 возила ширум светот минатиот месец, вклучувајќи го и својот бренд за луксузни автомобили Lexus, во споредба со 761.466 возила во мај 2022 година, кога продажбата беше тешко погодена од ослабената понуда на делови поради пандемијата, објави Ројтерс.
Глобалната продажба на хибриди порасна за 25,8 отсто на годишно ниво на 261.147 единици, што претставува нешто помалку од една третина од вкупниот број продадени возила ширум светот минатиот месец.
Во мај, производителот на автомобили продаде 9.923 електрични возила со батерии ширум светот, вклучувајќи ја и неговата марка Lexus, со што вкупниот број продадени возила на батерии во првите пет месеци од 2023 година достигна 35.980.
Продажбата во Кина се зголеми за 9,3 отсто на годишно ниво во мај на 162.381 возило, во голема мера во согласност со 162.554 автомобили што компанијата ги продаде во земјата во април.