Тојота има за цел да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно во Кина до 2030 година, дознава Ројтерс.
Планот, кој претходно не беше објавен, претставува стратешка промена на најпродаваниот производител на автомобили во светот на најголемиот светски автомобилски пазар, што ја нагласува неговата амбиција да го врати бизнисот изгубен од BYD и другите локални играчи во последниве години.
Стратегијата на Тојота е во контраст со онаа на другите светски производители на автомобили, вклучително и Јапонија, кои или се повлекуваат или се повлекуваат од Кина.
Таа има за цел да го зголеми производството на дури 3 милиони возила годишно до крајот на деценијата, рекоа двете лица. Сепак, не успеа да воспостави официјална цел, рекоа трите лица. Сите лица одбија да бидат идентификувани бидејќи предметот не е објавен во јавноста.