Tоксични соработници кои треба да ги „избегнете по секоја цена“

86

Повеќето извори на стрес лесно се препознаваат, но неочекуваните предизвикувачи се оние кои можат најмногу да ни наштетат. На работа, токсичните шефови, соработници или клиенти можат да не стават во состојба на стрес, нарушувајќи ја нашата продуктивност и самодоверба, вели Џулиет Хан, невролог од Харвард.

– Токсичното однесување не е ограничено само на луѓе кои намерно нè повредуваат или ни се бунат. Луѓето кои се склони кон драма или имаат лош став кон работата можат да бидат исто толку лоши за нас, вели таа.

Хан, кој исто така е професор на бизнис школата Колумбија и академски советник на Медицинскиот факултет Харвард, вели дека клучот за справување со такви токсични луѓе е да научите како да ги забележите рано.

Еве три различни типови на токсични соработници кои треба да ги „избегнете по секоја цена“, како и совети како да се справите со нив.

Параноичен
Сите ние имаме свои несигурности, но работата со некој кој е постојано самокритичен и параноичен во врска со нивниот настап може да ве исцрпува и да го одвлекува вниманието.Знаци: Ако сте опкружени со луѓе кои постојано ви зборуваат за нивните недостатоци и анксиозност за перформансите, тие разговори само ќе ве натераат да ве направи параноични за сопствениот настап. Колку повеќе време поминувате со некој кој постојано е загрижен дека ќе ја изгуби работата или ќе добие отказ, предупредува Хан, толку повеќе сте изложени на ризик да го апсорбирате неговото токсично однесување.

Како да се справите со тоа:  Одвојте време да се декомпресирате откако ќе поминете време со нив, без разлика дали станува збор за кратка прошетка или разговор со охрабрувачки, расположени колеги кои се соочуваат со груби ситуации.

Секаде го пика носот
Со ваков колега, можеби ќе бидете вовлечени во канцелариска драма без воопшто да го сфатите тоа.

Знаци: Оние кои го пикаат носот во туѓи работи ќе се обидат тивко да разбудат драма, охрабрувајќи ве да зборувате негативно за вашиот шеф или другите колеги, така што ќе се однесувате како да „искрено се грижат“. На пример, по состанокот, може да се појават да ти каже: „Еј, зарем не те навреди коментарот на таа личност?“ Тие всушност сакаат да направат неволја меѓу вас и другата личност, но се однесуваат како да се на ваша страна.

Како да се справите со тоа: Спротивставете се на нагонот да ја купите нивната негативност, или со менување на темата или отфрлање на озборувањата со позитивна забелешка. Едноставно „Тоа не е нешто за што ме загрижува, но благодарам што внимававте на мене“, треба да биде доволно.

Критичар
Критичарите на работа не се само луѓе кои не се согласуваат со вас. Тие можат да ги претстават своите лични фрустрации како обид да ве заштитат од лоша ситуација кога во реалноста тоа е добра можност.

Знаци: Оваа личност ќе ве поддржи само до одредена граница. Ако некој постојано ви го одвлекува вниманието од преземање нови задачи или учење за нови улоги во вашата компанија, отстранете го од вашата близина.

Како да се справите со тоа: Никогаш не земајте совет за важна одлука за кариера од една личност, секогаш барајте повеќе перспективи. Исто така, размислете за користење на нивната негативност како мотивација.

Фото: Pixabay