Три четвртини од работниците ја менуваат работата барем еднаш: Ова се четири добри почетни позиции

Започнувањето или менувањето на работните места е голема одлука, но погодете што? Повеќето луѓе го прават тоа. Околу 78% од работниците ја менуваат работата барем еднаш, а во просек, еден работник има три или повеќе промени на работни места пред пензионирањето.

Значи, ако се чувствувате заглавени или несигурни, не сте сами. На луѓето секогаш им се кажува ова: почетната позиција е повеќе од само плата. Сфатете го тоа како почетна линија на вашата кариера. Таму ги учите основите, запознавате луѓе кои можат да ви ги отворат вратите и ги поставувате темелите за она што следува. Но, има финта: не се сите почетни позиции исти.

Некои само пополнуваат простор на вашето CV, додека други можат значително да ја забрзаат вашата кариера.

Застапник за развој на продажба (SDR)
Пред да се затвори договорот, многу нешта се случуваат зад сцената, а работните места на оваа позиција се клучни за одржување на тој процес. Тие управуваат со раните фази на процесот на продажба – наоѓање потенцијални клиенти, нивно едуцирање и проценка кои можности вреди да се истражуваат понатаму.

Иако тие самите не ја затвораат продажбата, тие обезбедуваат дека тимовите се фокусирани на вистинските луѓе, што прави огромна разлика.

Според Glassdoor, SDR во САД заработуваат во просек 80.491 $ годишно.

Иако ова е позиција на почетно ниво, бара одлични истражувачки вештини, силна комуникација и способност за ефективно управување со процесот на продажба.

Ако сакате да влезете во оваа кариера, обуката и онлајн курсевите можат да ви помогнат да ги изградите вистинските вештини и да се поврзете со луѓето во индустријата.

Некои работодавци претпочитаат кандидати со диплома, но практичното искуство е подеднакво важно. Ако претходно сте работеле во продажба, без разлика дали во малопродажба или во друга област, веќе имате корисни вештини како што се справување со поплаки и разбирање на потребите на клиентите.

Позициите за SDR се одлична почетна точка за секој кој сака да влезе во светот на продажбата. Обезбедува искуство од реалниот свет, помага да се развијат клучните вештини и ја отвора вратата за поголеми можности во иднина.

Маркетинг асистент
Дали некогаш сте се запрашале како рекламите ве следат насекаде, од социјалните мрежи до вашето сандаче? Тоа е маркетинг на дело, а маркетинг асистентите помагаат сето тоа да се случи.

Овие позиции носат просечна годишна плата во Америка од 60.086 долари и обезбедуваат практично искуство во различни области. Од пишување маркетинг материјали, управување со социјални мрежи, создавање визуелни и видео содржини, до координирање на соопштенија за печатот.

Нема претходно искуство? Нема проблем!
Иако практикантите и студентските позиции се корисни, тие не се задолжителни. Диплома по маркетинг, бизнис, комуникации, па дури и психологија може да биде предност, но креативноста, организацијата и разбирањето како да се привлече вниманието на публиката се уште поважни.

Ако барате да започнете кариера во маркетинг, оваа позиција е одлична почетна точка. Ви обезбедува практично искуство, развива клучни вештини и ве подготвува за поголеми улоги, како што се бренд менаџер или маркетинг менаџер.

Координатор за операции
Ако некогаш сте се запрашале како компаниите работат одвнатре, позицијата координатор на операции може да биде совршен избор. Замислете ја оваа улога како лепак што држи сè заедно. Ќе работите со различни сектори, помагајќи им на тимовите да останат организирани и ефикасни, притоа прилагодувајќи се на потребите на компанијата.

Координаторите на операции управуваат со задачите, ги координираат процесите, ја следат продуктивноста и обезбедуваат непречено одвивање на дневните операции.

Различни барања, но јасни можности за напредување
Барањата за оваа позиција зависат од работодавачот, но диплома за средно образование или еквивалент обично е доволна.

Сепак, често се издвојуваат кандидатите со диплома за управување со операции, бизнис администрација или поврзана област. Ако веќе имате искуство во слична работа – уште подобро. Работодавците сакаат кандидати кои веднаш можат да преземат одговорност и да придонесат за тимот..

Можете да напредувате на позиции како што се виш оперативен координатор, оперативен менаџер, па дури и да се преселите во областите на синџирот на снабдување или управување со проекти. Ако уживате во решавање на проблеми, подобрување на процесите и оптимизирање на деловните операции, оваа позиција може да биде одлична отскочна штица за вашата кариера.

Претставник за поддршка на клиенти
Ако сакате да научите како да комуницирате со различни луѓе и да решавате предизвици, поддршката за корисници е совршено место за почеток.

Секоја компанија има потреба од луѓе кои можат јасно да комуницираат, да решаваат проблеми и да го одржуваат задоволството на клиентите.

Како претставник за поддршка на клиентите, вие сте првата линија на комуникација. Ќе одговарате на прашања, ќе решавате проблеми и ќе се погрижите клиентите да имаат одлично искуство. Без разлика дали работите лично, преку телефон или онлајн, вие сте лицето (или гласот) на компанијата.

Најдобриот дел? Огромен потенцијал за напредок.
Многу вработени за поддршка на клиентите брзо се префрлаат на позиции на менаџер за услуги на клиентите или дури се префрлаат во продажба, маркетинг или операции. Оние кои напредуваат можат многу брзо да напредуваат, особено ако развијат лидерски, анализа на податоци и вештини за подобрување на процесот.

Минимални барања, максимални можности
Повеќето работи за поддршка на клиентите не бараат претходно искуство – добрите комуникациски вештини и подготвеноста за учење се најважните фактори. Ако сте љубопитни, трпеливи и сакате да им помагате на луѓето, брзо ќе стекнете вештини за комуникација, решавање проблеми и односи со клиентите.

Друга предност? Многу компании нудат работа на далечина, што значи дека можете да ја градите својата кариера од каде било во светот.