Трошењето за луксузни брендови во Јужна Кореја достигна 16,8 милијарди долари во 2022 година

26

Луксузните брендови за мода и убавина ги зголемуваат цените на производите во Јужна Кореја пред летните трошоци, и покрај низата покачувања на цените во последниве години.

Морган Стенли, глобална истражувачка компанија, рече дека купувањето на луксузни стоки направени од Корејци изнесувало вкупно 16,8 милијарди долари (22 трилиони вони) минатата година, што е за 24 отсто повеќе од претходната година. Купувањето по глава на жител беше 325 долари, на врвот на листата на анкетирани земји, надминувајќи ги САД и Кина, пишува „Кореа тајмс“.

Набљудувачите на пазарот велат дека зад стабилните зголемувања на цените стои она што Корејците го нарекуваат „флексибилно трошење“, при што потрошувачите купуваат скапи, понови производи водени од желбата да бидат различни и да се истакнат.

Сисли, францускиот козметички бренд, на 30 мај објави дека од 1 јуни цените на нејзините производи ќе се зголемат во просек за пет отсто.

Групацијата L’Oréal, глобална козметичка компанија, исто така, од четвртокот ги зголеми цените на производите на Lancome, Yves Saint Laurent и Biotherm за дури 10 отсто во фри-шоп.

Францускиот моден бренд Шанел по втор пат годинава ги зголеми цените на 23 мај, помалку од три месеци откако ги зголеми цените на популарните производи за шест отсто. Брендот ги зголеми цените три пати во 2020 година и четири пати во 2021 и 2022 година.

Во покачувањето на цената се приклучи и Луј Витон. Ги зголеми цените двапати во февруари и октомври минатата година, откако ги зголеми цените на своите производи што се продаваат на корејскиот пазар дури пет пати во 2021 година.