Вештачката интелигенција ги зголемува приходите во туризмот

28

Индустријата за патување и туризам ќе претрпи масовна трансформација во наредните години. Со развојот на вештачката интелигенција (ВИ), можностите за патниците и тур-операторите се огромни, бидејќи оваа технологија може да се користи за поедноставување на резервациите, обезбедување персонализирани препораки за патување и создавање на уште поизвонредно искуство за гостите, предвидуваат глобалните туристички експерти. Во последниве години, технологијата за вештачка интелигенција е имплементирана во речиси сите области на туризмот, од резервирање летови и сместување до обезбедување персонализирани препораки за дестинации. Покрај тоа, системите управувани од вештачка интелигенција им овозможија на хотелите, авиокомпаниите и другите туристички компании да работат поефикасно, што резултира со подобра услуга за патниците и зголемен приход за бизнисите.

Според извештајот на Statista, се проценува дека вештачката интелигенција ќе донесе приход од 14,3 милијарди долари на глобалната туристичка и туристичка индустрија во следните неколку години.

Истражувањето на Светскиот совет за патувања и туризам наведува дека вештачката интелигенција може да доведе до раст од милијарди долари на глобалната економска активност во секторот патувања и туризам до 2025 година. Студијата покажа дека функциите овозможени со вештачка интелигенција како што се паметна персонализација, автоматизирана услуга за клиенти, препознавање глас, виртуелна реалност и препознавање на лица наскоро ќе станат поприсутни. Оваа технологија се повеќе ја користат угостителските компании. Системите управувани од вештачка интелигенција може да се користат за автоматизирање на процесите како што се услуги на клиентите, управување со хотели, маркетинг и продажба, издавање авионски билети и ракување со багаж. Овие системи можат да заштедат време и пари на бизнисите додека обезбедуваат подобрени услуги за нивните клиенти.

Кога станува збор за персонализирани препораки за патниците, вештачката интелигенција низ платформите може да дава приспособени предлози за дестинации, активности, ресторани и хотели врз основа на индивидуалните преференции. Покрај тоа, овие платформи може да се користат за резервација на летови, за наоѓање информации за атракции, па дури и за обезбедување локални совети или помош. Она што е најважно за патниците, а што се покажува како предност на вештачката интелигенција е поефикасна и подобра услуга.

Очигледно ќе се користи за подобрување на безбедноста во туристичката и туристичката индустрија со откривање на измамнички активности и злонамерно однесување. Системите за препознавање лице управувани со вештачка интелигенција, на пример, можат да помогнат да се осигура дека само овластен персонал има пристап до одредени позиции на аеродромите.