Volkswagen очекува проблеми на кинескиот пазар

26

Германскиот автомобилски гигант Volkswagen (VW) очекува следните две години да бидат тешки на висококонкурентниот кинески пазар на автомобили.
„Во април видовме уште еден круг на намалувања на цените, така што оваа жестока конкуренција ќе продолжи и во следните неколку години“, рече членот на одборот на VW Ралф Брандштатер во Пекинг пред големиот претстоен автомобилски саем што ќе се отвори следната недела.

Многу производители на целосно електрични автомобили имаат значително оштетени нивните профитни маржи во последниве години, рече тој, „така што тоа води кон консолидација на пазарот“.

Тој посочи дека компаниите со помал обем на продажба, под 100.000 или 150.000 возила годишно, нема да ја преживеат претстојната конкуренција.

Според Брандштатер, Фолксваген планира да се подготви за жестока ценовна конкуренција во следните две години и да го финансира развојот на својот бизнис со е-автомобили во Кина со продажба на возила со мотори со согорување, на кои сè уште им оди добро.

Тој додаде дека компанијата можеби ќе мора да прифати пониски продажни бројки за да ги одржи цените, што веројатно ќе значи губење на уделот на пазарот на краток рок.

Фолксваген планира да се врати на исто ниво со кинеската конкуренција во однос на трошоците и технологијата почнувајќи од 2026 година за почетни компактни автомобили, рече тој.

Цената на платформите за возила развиени за Кина треба да се намали за 40%, рече тој.

До 2030 година, групацијата Фолксваген, која вклучува и брендови како Ауди и Порше, како и Фолксваген, има за цел да продаде околу 4 милиони возила во Кина, а половина од продадените автомобили ќе бидат електрични.

Според VW, тоа би одговарало на пазарен удел од 15%.