Новата генерација станува поголема и ќе биде достапна со PHEV погонски систем кој нуди до 100 километри опсег со нулта емисија
Volkswagen објави обемна фото галерија од лесно камуфлирани прототипови, потврдувајќи го дебито на новиот Passat Variant кон крајот од август. Новата генерација, како што е веќе познато, ќе биде достапна исклучиво во Variant изведба и ќе биде достапна со бензински, дизел, благ хибриден и plug-in хибриден погон, а PHEV верзијата ќе нуди електричен опсег до 100 километри. Слично на претстојниот Tiguan, новиот Passat ќе го имплементира најновиот стилски јазик на VW и новите технолошки карактеристики на Групацијата.
Новите фотографии ни го даваат најдобриот поглед досега на дизајнот на новиот Passat, бидејќи каросеријата е покриена само со тенка обвивка. Предниот дел има голем централен довод на браникот опкружен со тенки влезови. Елегантните фарови ќе бидат достапни со технологијата IQ.Light LED Matrix и се поврзани со амблемот на VW преку LED лента. На профилот најголемо внимание привлекуваат алуминиумските тркала со 5 или помали 10 краци во зависност од нивото на опременост. Назад, задните светла добиваат третман со целосна ширина, со спојлер на покривот што го покрива задното ветробранско стакло и вештачки доводи на извајаниот заден браник.
Поголем простор и поголема удобност
VW вели дека новиот Passat ќе биде „поголем, поудобен и поквалитетен“. Контролната табла, дигиталната пилотска кабина, воланот и ergoActive седиштата (до 14 насоки се прилагодуваат со масажа, греење и функции) се чини дека се заеднички со Tiguan, иако централниот тунел е различен со уште поголеми прегради за складирање. Техничките карактеристики вклучуваат 12,9-инчен или 15-инчен инфозабавен дисплеј со осветлени лизгачи на допир одоздола, дигитален инструмент кластер и опционален head-up дисплеј.
Што е уште поважно, аспектот на практичноста на возилото е подобрен, искористувајќи ја дарежливоста бидејќи новиот Passat е 14 сантиметри подолг од претходно. Како резултат на тоа, просторот за нозете на задниот дел е зголемен за 5 сантиметри во споредба со претходната генерација. Слично на тоа, багажникот порасна за 40-140 литри и стигна до импресивни 690-1.920 литри во зависност од тоа дали задната клупа е на место или е преклопена.
Надградена шасија и разновидни опции за погон
VW Passat Variant за 2024 година се заснова на развлечена верзија на MQB Evo архитектурата, која исто така се користи од тесно поврзаната Škoda Superb за 2024 година. VW потврди дека погонската група ќе вклучува опции TDI (дизел), TSI (бензин), eTSI (благ хибриден бензин) и eHybrid (PHEV). Еден од хибридите најверојатно ќе комбинира 1.5 TSI evo2 со електричен мотор кој произведува комбинирани 204 КС според претстојниот VW Tiguan и дуото Škoda Kodiaq/Superb. Поголемата литиум-јонска батерија од 18,5 kWh ќе овозможи електричен досег од 100 километри додека поддржува побрзо полнење со наизменична струја и еднонасочно полнење.
Опционалната технологија за адаптивна контрола на шасијата (DCC Pro) со амортизери со два вентили ветува поудобно возење во комбинација со растегнатото меѓуоскино растојание, додека, исто така, се вели дека има корист од динамиката на возењето. Инженерите на VW додадоа нови амортизери, модифицирани шипки против превртување, зголемена крутост, ажурирана суспензија на задната оска со четири врски со зголемена стабилност и ново електромеханичко поставување на управувањето со подиректен сооднос на управувањето.
Дебито на VW Passat Variant е закажано за крајот на август, по што ќе следи пазарно лансирање во првиот квартал на 2024 година. Ова веројатно ќе биде последната генерација со внатрешно согорување на Passat кој во својата 50-годишна историја има повеќе од 30 милиони продадени единици.
Преземено од Avtoplus.mk