Златен совет за претприемачите: Никогаш не создавајте производ пред да најдете клиент за него

326

Претприемачот Рон Бен-Зеев има изградено компании во повеќе индустрии, вклучувајќи софтвер за облак и недвижен имот. Сепак, неговата сегашна компанија, Sanford, со седиште во Флорида, World Housing Solution, речиси ќе пропаднеше бидејќи Бен-Зеев не го следеше основното правило за претприемништво.

Порталот Inc ја пренесува неговата приказна:

Пред околу 11 години, го игнорирав советот што им го давам на сите други: Не гради нешто додека не се увериш дека луѓето го сакаат тоа. Тоа е лекција што ја знаев претходно, но морав повторно да научам.

Бев консултант за компанијата „Изолатирани компоненти“ со седиште во Флорида – која најде начин да изгради префабрикувани производи поевтино и за само неколку недели, да ги испорача рамно и да ги состави каде било во светот за неколку часа.

Во 2010 година, токму кога го изнесувавме нашиот производ на пазарот, Хаити беше погоден од огромен земјотрес и видовме пазарна можност да ги користиме нашите привремени станбени единици за раселените жртви. Државното решение беше овие луѓе да се сместат во шатори и мислевме дека нашите засолништа ќе бидат подобро решение.

Во зависност од примената, овие композитни конструкции од фиберглас – кои чинат околу 80 долари по квадратен метар – може да вклучуваат сè, од врати, прозорци и светла до топлинска изолација и други системи. Тие се исто така имуни на мувла, гниење и термити. И издржуваат земјотреси и урагани.

Така, повторно ја лансирав компанијата како World Housing Solutionи ја предадов на ФЕМА (Федерална агенција за управување со вонредни состојби). Мизерно потфрливме. Сите ни рекоа дека шаторот е доволно добар.

Како што се испостави, во првите неколку месеци по природната катастрофа, шаторот беше најдоброто решение. Можете да ги испратите и да ги изградите поефикасно и побрзо од нашите поцврсти, потешки и поголеми структури.

За среќа, неколку месеци подоцна, клиент на американската морнарица ми пријде и ме праша дали можеме да прилагодиме опсег од нашите капацитети според неговите спецификации. Никогаш тоа не го правевме, но се согласив.

Војската на САД, со своите проширени мисии во оддалечените области ширум светот, беше совршен клиент за нашиот производ. Бидејќи морнарицата од нас бара сопствени структури, сега можеме да изградиме единици кои се отпорни на балистика, природни катастрофи и топлина, а сепак се мобилни и флексибилни.

Ако одвоев време да го истражам пазарот претходно, ќе заштедивме многу време.