Воведувањето на иновативни, нови хибридни системи во осмата генерација на возила на Golf означува нова ера за брендот во однос на погонската технологија. Во иднина, Volkswagen постепено ќе воведува електрификација во секое возило во својот асортиман на модели. Компанијата нуди прв поглед на иднината на електрифицираните системи за возење како дел од Меѓународниот симпозиум во Виена – еден од најважните конгреси на светот во автомобилската технологија на денешницата.
“Електрификацијата на конвенционалните возила ќе ни овозможи понатамошно намалување на потрошувачката и емисиите, истовремено зголемувајќи ја динамиката и ефикасноста“, вели д-р Френк Велш, член на управниот одбор за Volkswagen патнички автомобили одговорни за технички развој.
“Ја започнуваме оваа обемна кампања за електрификација со најдобро продаваното возило на Volkswagen до денес – Golf. Нашиот ново развиен, економичен 48-V благ хибрид ќе го отвори патот за воведување на овој тип на технологија во секојдневните возила“.
Volkswagen ќе го комбинира моторот со внатрешно согорување со 48V интегриран стартерски генератор и 48-V батерија. Оваа одржлива комбинација претставува порта за иднината на хибридни модели на Volkswagen. 48-V благиот хибрид овозможува движење со целосно исклучен мотор, со што се заштедува до 0,3 литри гориво над 100 километри. Освен тоа, ова благо-хибридно решение нуди многу подобрена динамика и погодност како резултат на обезбедување електричен поттик при стартување.
Стартер-генераторот е вистински сеопфатен. Од една страна, генераторот ја извршува улогата на алтернатор и стартер. Во исто време, функционира како мал, лесен електричен мотор кој веднаш го зголемува вртежниот момент при стартување со помош на електричен поттик. Моќта на генераторот се пренесува преку ремен. Генераторот, исто така, го стартува моторот на согорување – кој е исклучен што е можно подолго додека возилото се движи – на едвај забележлив начин. Уште еден разноврсен елемент е 48-V литиум-јонската батерија. Батеријата е снабдена со енергија за време на бројни операции, вклучувајќи рекуперација – т.е. кога возилото се забавува. Стартерскиот генератор го прима потребниот напон преку батеријата и напојувањето од 12 V го добива потребниот напон преку “DC / DC конвертор“.
“Основната интеракција на различни енергетски извори – струја, бензин, дизел и природен гас – претставува промена на парадигмата во Volkswagen. За прв пат, компанијата истовремено ќе нуди линии на производи, како што се Golf со конвенционални дискови со електричен погон, како и линии на производи како што се I.D. со чисто електрични дискови во иднина“.
Ова ќе резултира со производни линии кои се разликуваат во две гранки, кои се сепак еднакви. Оваа стратегија за нов производ ќе се појави за прв пат од 2019 година па натаму со лансирањето на следната генерација на Golf и првиот I.D. – две компактни Volkswagen возила со целосно одделни технички концепти, како и јасен и различем дизајн.