Германското Министерство за економија ги објави плановите на група компании во автомобилската индустрија во земјата да развијат „пасош“ кој ќе го следи влијанието на европските батерии врз животната средина. BMW, Umicore и BASF се дел од организациите вклучени во овој проект.
Конзорциумот од 11 партнери доби 8,2 милиони евра средства за развој на заедничка таксономија и збир на стандарди за собирање и објавување на овие податоци, кои наскоро би можеле да станат задолжителни според регулативите на Европската унија.
Подоцна оваа година, Европската комисија треба да расправа за предлогот за да се осигури дека производителите на батерии ќе го детектираат јаглеродниот отпечаток и рециклирана содржина на сите електрични возила на полнење, лесен транспорт и индустриски батерии што ќе се продаваат во Европа од 2024 година, и дали тие се усогласени со ограничувањата за CO2 емисии од 2027 година.
Според предложената рамка за „пасош за батерии“, европските батерии ќе имаат QR код што ќе ги поврзе со онлајн база на податоци каде што сопствениците, компаниите или регулаторите на електрични возила ќе можат да најдат информации за составот на батериите.
Оваа дигитална алатка, исто така, може да го олесни рециклирањето на суровините во батериите, помагајќи да се намали зависноста на регионот од странски добавувачи, кои моментално го контролираат огромното мнозинство на ресурси како литиум и никел, потребни за производство на батерии.
Германскиот конзорциум е првиот ваков проект во Европа кој се обидува да дизајнира дигитален производ кој ќе ги исполнува овие прописи, соопшти германското Министерство за економија.