Renault го откри изгледот и деталите за новиот R5

110

Францускиот производител објави фотографии од новиот Renault 5 EV кој ќе остане верен на концептот кој беше претставен во 2021 година

Францускиот производител на автомобили објави галерија фотографии од претпродукцискиот модел, покажувајќи ни што да очекуваме од претстојниот Renault 5 EV.

Новите R5 прототипови се обложени во тенка црна обвивка со жолти или црвени акценти кои ги истакнуваат карактерните линии на каросеријата. Ова се убедливо најоткривачките снимки на новиот Renault 5 досега, кои докажуваат колку финалниот производ ќе биде блиску до концептот од 2021 година.

Промените ги вклучуваат конвенционалните рачки на вратите, поголемите ретровизори, редизајнирани браници и малку поинакви единици за LED осветлување кои изгледаат дека го губат третманот со целосна ширина. Севкупно, возилото изгледа модерно, спортско и компактно, додека вклучува многу референци за првата и втората генерација на Renault 5 кои дебитираа во 1972 и 1984 година.

Новиот R5 се очекува да биде долг околу 3,92 метри, што го прави малку пократок од Clio со 4,05 метри, што во теорија го прави поагилен во урбана средина. И покрај компактниот отпечаток, пакувањето на електричната платформа најверојатно ќе резултира со кабина која е пространа за стандардите на Б-сегментот. Renault допрва треба да прикаже фотографии од внатрешноста, но може безбедно да се претпостави дека ќе користи одржливи материјали за тапацирот и паметни инфозабавни решенија за почетните модели што се совпаѓаат со достапниот карактер на електричното возило.

Претпродукциските прототипови на R5 беа изградени во објектот Technocentre во близина на Париз. Објектот кој ги отвори вратите пред 25 години, го имитира производниот процес на редовните фабрики, што резултира со точна претстава на финалниот производствен модел. Renault откри дека ќе произведе над 60 единици од R5 за тестирање и валидација пред да започне големото производство во фабриката Дуај во северна Франција.

Спецификации и цени

Новиот Renault 5 EV ќе биде поставен на новата CMF-BEV архитектура која исто така ќе се користи во претстојниот ЕВ Nissan Micra и во многу други мали модели од Renault Group. Моќта ќе доаѓа од електричен мотор поставен напред кој произведува 136 КС, што одговара на моќноста на почетните електрични возила на конкурентот Stellantis. Основниот модел ќе има батерија од 40 kWh поставена на подот, додека варијантите со повисоки спецификации ќе добијат поголема единица од 52 kWh што овозможува електричен опсег до 400 километри.

Alpine веќе ја најави перформансната верзија на R5 со концептот A290_B. Електричниот хот хеч ќе комбинира широко редизајниран бодикит со поголема моќност и поспортско поставување на шасијата.

Лансирањето на новиот R5 на европскиот пазар е закажано за 2024 година. Моделот треба да го замени стариот Zoe, но ќе се нуди заедно со неодамна фејслифтираниот Renault Clio кој ќе служи како алтернатива со погон на внатрешно согорување. Според претходните извештаи, Renault има за цел да го продава автомобилот со почетна цена помала од 25 илјади евра.

Преземено од Avtoplus.mk