Opel Experimental е електричен концепт кој ја најавува иднината на марката

62

Концептниот кросовер Opel Experimental со електричен погон е официјално претставен како најава за иднината на германската марка

Opel ги симна превезите од концептот Experimental порано од очекуваното, покажувајќи го својот еволуиран дизајнерски јазик и низа нови функции кои ќе го најдат својот пат во идните сериски модели на марката. Целосно електричниот концепт прифаќа аеродинамичен став на купе-кросовер, а осветлениот Opel Compass е главниот стилски знак. Поставен е на платформата STLA и има минималистички ентериер со футуристички технолошки трикови.

Врвот на еволуираниот задебелен и чист стилски јазик е Opel Compass, создаден од тенки хоризонтални дневни светла и две вертикални LED ленти, кои укажуваат на неодамна ажурираниот амблем Opel Blitz кој исто така е осветлен. Истиот третман се применува на задниот дел, иако амблемот е заменет со буквите Opel.

Купе-кросовер

Opel Vizor, исто така, еволуираше, со потенкиот и сега осветлен проѕирен црн панел на лицето на концептот во кој се сместени сензорите, лидарот, радарот и камерите за ADAS. Дизајнерите на Opel ставаат голем акцент на аеродинамиката, додавајќи аеро-клапи на двата краја, 3-зонски Ronal тркала и изразен дифузор покрај вообичаените трикови на наведната линија на покривот, камерите што ги менуваат ретровизорите и отсуството на рачки на вратите.

И покрај тоа што е кросовер и има великодушно растојание од подлогата, концептот изгледа повеќе спортски отколку авантуристички. Масивните тркала со дизајн со три краци и футуристичките едноделни гуми помагаат во пропорциите, правејќи го возилото да изгледа потенко и поатлетично. Хромот е отсутен од надворешноста, заменет со контрастна графика и осветлени карактеристики. Покривот е покриен со соларни панели, додека страничните прозорци се во боја на каросеријата, нешто што би можело да биде овозможено со идната технологија.

Иако ги немаме точните димензии, Opel вели дека Experimental има отпечаток на компактно возило (C-Segment), улога што моментално ја презема Astra во палетата на производителот на автомобили. Сепак, корисното пакување на електричниот погон овозможува внатрешен простор што е еквивалентен на модел со средна големина (Д-сегмент), кој беше прекинатата Insignia.

Футуристички ентериер

Футуристичката внатрешност ги отстранува екраните, заменувајќи ги со холограми и head-up екран што ја покрива целата ширина на предното стакло. Возачот има пристап до инфозабавата „Pure Experience“ преку конфигурабилните контроли на централната конзола и гласовните команди поддржани од вештачка интелигенција.

Управувачот може да се преклопи кога возилото ќе влезе во автономниот режим, додека адаптивните седишта со ткаенини со 3D-мрежа се вели дека обезбедуваат „извонредна удобност“. Кога сме кај тапацирот, уште една интересна карактеристика се електрохромните ткаенини. Со едноставни зборови, материјалот е вграден со LED диоди кои можат да ја менуваат бојата по потреба. Дополнително, осветлувањето ги прави ткаенините „реактивни“, предупредувајќи го возачот кога друго возило ќе влезе во мртва точка.

Производителот на автомобили не ги откри деталните спецификации на Experimental, но рече дека е заснован на „современа платформа Stellantis BEV“ и е опремен со „електричен погон на сите тркала“. Читајќи меѓу редови, ова е првото возило со брендот Opel што се вози на новата STLA архитектура што ќе се користи во низа сериски модели во следните неколку години, почнувајќи од новиот Peugeot 3008. Платформата ќе биде компатибилна со единечни и двојни електрични мотори, додека батериите ќе нудат електричен досег до 700 километри.

Извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл, рече: „Opel Experimental дава поглед на претстојните модели и технологии, за идниот дизајн, дури и за новата ера и иднината на марката“. Концептот ќе ја има својата светска премиера на саемот за мобилност на IAA во Минхен на 5 септември. Првиот сериски модел што ќе прифати слични, но смалени карактеристики од концептот, се очекува да биде електричен наследник на Opel Grandland, кој ќе дојде некаде во 2024 година.

преземено од Avtoplus.mk