На Xiaomi сега му преостанува да добие одобрение од кинеското Министерство за индустрија и информации, а почетокот на производството ќе биде во 2024 година
Поминаа две години откако кинескиот технолошки гигант Xiaomi го формираше одделот за електрични возила и ги објави плановите за влез во автомобилската индустрија. Но, во Кина, не одат работите баш така, бидејќи најпрво треба да се добие зелено светло од владата пред воопшто да може да се започне производство, а добивањето на таа дозвола за Xiaomi не се покажа како лесна задача. Се до сега.
Речиси точно 12 месеци откако беше објавено дека компанијата се соочува со одложување во добивањето лиценца за почеток на производство, од Кина пристигнуваат информации дека Xiaomi конечно доби зелено светло од кинеската Национална комисија за развој и реформи (NDRC).
NDRC е задолжен за регулирање на новите инвестиции во автомобилската индустрија и ги испитува предлозите за отстранување на слабите проекти кои изгледаат веројатно дека ќе пропаднат, нешто што станува поверојатно поради комбинација на презаситеност од достапни електрични возила и намалување на побарувачката. Reuters известува дека бизнисот со електрични возила на Xiaomi е само четврти од ваков вид што добил одобрување на NDRC за речиси шест години.
Уште една пречка пред конечен почеток на производството
Ова е одлична вест за раководството на Xiaomi, но се уште е рано за славје, бидејќи има уште една регулаторна пречка која треба да се прескокне за да стартува проектот, а тоа е да се добие конечно зелено светло од Министерството за индустрија и информатичка технологија на земјата (MIIT). MIIT ги проверува новите автомобили за да се увери дека ги задоволуваат безбедносните и технолошките стандарди, а кога ќе се заврши, смислено ги објавува сликите и техничките детали на својата веб-страница за јавноста да може да се запознае со нови автомобили пред производителите на автомобили да бидат подготвени да ги покажат.
Во секој случај, компанијата инвестира 10 милијарди долари во наредната деценија во своите ЕВ проекти и веќе пушти во употреба нова фабрика во Пекинг способна да произведува 200.000 возила секоја година штом го стартува целиот проект. Но, извори на Reuters тврдат дека фабриката ќе произведе само 100.000 возила во 2024 година, својата прва година во функција.
Преземено од Avtopus.mk