Renault го претстави новиот Scenic како нов семеен ЕВ

77

Целосно новиот Renault Scenic пристигнува во E-Tech конфигурација и доаѓа со практичен, исполнет со технологија и одржлив ентериер

Renault ја претстави петтата генерација на Scenic кој пристигнува во ново руво, во форма на кросовер и претставува нов електричен семеен автомобил за што сведочи ознаката E-Tech и истата CMF-EV платформа која ја имаат и Renault Megane E-Tech и Nissan Ariya.

Новата генерација на семејниот автомобил ќе се гради во фабриката Douai ElectricCity на Renault, а целосно новиот Scenic E-Tech ќе стигне во продажните салони на Стариот континент на почетокот на следната година со избор од две погонски единици со нулта емисии со никел-манган-кобалт (NMC) батерии од LG.

Standard и High верзии

Верзијата Standard доаѓа со електричен мотор поставен напред кој произведува 170 КС (125 kW) и 280 Nm вртежен момент и својата енергија ја добива од батериски пакет од 60 киловати, кој може да понуди над 420 километри опсег на движење.

Брзото полнење може да се изврши до 130 kW, спринтот од место до „стотка“ на час се постигнува за 9,3 секунди, а максималната брзина е 150 километри на час во оваа конфигурација.

Верзијата High Scenic E-Tech доаѓа со помоќен мотор кој испорачува 220 КС (160 kW) и 300 Nm вртежен момент, а сето тоа доаѓа од поголемиот пакет од 87 kWh што овозможува проценет опсег на над 620 км. Брзото полнење со еднонасочна струја е можно до 150 kW во овој случај, спринтот до 100 км/ч трае 8,4 секунди, додека максималната брзина е 170 км/ч. Со ова, двете варијанти може да се полнат на наизменична струја до 22 kW.

Она што е интересно е што и двата пакета батерии се составени од поединечни модули кои лесно може да се менуваат и поправаат поединечно, велат од Renault. Понатаму, францускиот производител на автомобили тврди дека нема ретки елементи во електрониката, батеријата и моторот на новиот Scenic, исто како Zoe и Megane E-Tech пред него.

Опременост и ентериер

Она што мора да се напомене е дека палетата на Scenic E-Tech ќе вклучува три нивоа на опременост – почетно ниво Techno, спортски и премиум Espirit Alpine и водечкиот Iconic. Електричниот кросовер исто така добива уникатни звуци (предупредување за пешаци и звучна низа за добредојде) создадени во соработка со композиторот за електронска музика Жан-Мишел Жар.

Кога ќе се земат предвид еколошките акредитиви, Scenic од петтата генерација има прилично добар сооднос, интегрирајќи до 80 проценти рециклиран материјал за структурата на контролната табла, 26 проценти рециклирани материјали за кокпитот, теписи направени од 97 проценти рециклирани пластични шишиња, покривна прекривка направена од 99,5 проценти рециклирани пластични шишиња, а никаде нема кожа.

Непроѕирниот панорамски стаклен покрив на Solarbay е исто така направен од 50 проценти отпаден материјал, додека 37 проценти од целокупните црни компоненти на автомобилот се направени од рециклирани материјали. Аспираторот и вратите се до 40 проценти од рециклиран алуминиум, при што Renault користи систем со затворен круг каде отпадниот материјал се селектира, набива и се испраќа назад до добавувачот, кој го враќа назад во неговата производна линија.

Во внатрешноста, целосно новиот Scenic E-Tech Electric има седишта за пет лица и целосно рамен под, како и до 38,7 литри простори за складирање низ кабината. Задниот потпирач за рака има 3,6 литри простор за складирање и вклучува преклопни држачи за паметни телефони или таблети, два држачи за пијалоци и два USB-C приклучоци.

Поголем од претходно

Со димензии од 4.470 милиметри должина, 1.864 мм ширина и 1.571 мм висина, новиот Renault Scenic има капацитет на багажникот од 545 литри и тежи 1.842 килограми во верзијата со 87 kWh.

Напред, таканаречениот дигитален кокпит OpenR Link е составен од два екрана: хоризонтален TFT екран од 12,3 инчи зад воланот и 12-инчен вертикален екран на допир во средината на конзолата кој прикажува содржина за над 50 апликации вклучувајќи ги и Google Maps. Компатибилен е и со Apple CarPlay и Android Auto, и со жични и безжични врски.

Безбедносно, новиот семеен ЕВ доаѓа со над 30 системи за помош на возачот и безбедносни карактеристики, вклучително и адаптивна контрола на темпоматот кој е свесен за контекстот, Stop & Go и центрирање на лентата.

Преземено од Avtoplus.mk